Employer Branding w twojej firmie
Przez kurs przeprowadzi Cię Anna Stachniuk
Pracodawca musi się dobrze sprzedać, by przyciągnąć do siebie najlepszych pracowników i to w akceptowalnym przez obie strony budżecie. Ten kurs uczy, jak zbudować strategię EB, szytą na miarę Twoje firmy. Pełny opis
Budowa zgranego i skutecznego zespołu to wielkie wyzwanie, szczególnie w realiach niedoboru pracowników i silnej konkurencji (nie tylko płacowej) na rynku pracy. Okazuje się, że wyzwaniem stało się ustabilizowanie kadry oraz przyciągnięcie odpowiednich pracowników. Przed Managerami i działami HR pojawiło się nowe zagadnienie- budowa marki pracodawcy- czyli Employer Branding. Wymaga to wiedzy w zakresie zarządzania zespołem, HR oraz PR, przydatne są narzędzia marketingowe, ale na początku trzeba wypracować strategię. Ten kurs powinien pomóc Ci połączyć te różne dziedziny wiedzy, zapozna cię z podstawowymi zagadnieniami, bez których nie ma szans na „dobry wizerunek” pracodawcy.
Z kursu dowiesz się:
- Jak chcesz, by postrzegano Twoją firmę i zespół.
- Jak określić, kogo potrzebujesz w swojej firmie.
- Jakie narzędzia marketingowe i HR-owe połączyć by budowa marki była skuteczna.
- Jak stworzyć strategię EB, by była ona spójna z kulturą organizacyjną firmy.
Do kogo skierowany jest kurs:
- Dla osób pracujących w HR-ach - nieważne czy są bardziej miękkie, czy twarde.
- Dla marketingowców, którzy chcą łączyć komunikację produktów i usług z komunikacją dobrego pracodawcy.
- Dla managerów, którzy budują swoje zespoły i stanowią bardzo ważny element budowy i realizacji strategii EB.
- Dla pracowników, którzy chcą pracować w zgranych zespołach i chcieliby wiedzieć, jak mieć na to realny wpływ.
- Dla zarządów, które otwierają się na inne podejście niż „u nas było dobrze i będzie dobrze i to wina ludzi, że nie chcą u nas pracować.
- Dla prawników, którzy chcą bardziej znać potrzeby swoich klientów i ich wyzwania, których rolą jest opiniowanie benefitów, zgód na publikację wizerunku oraz rozliczeń podatkowych.

Ekspert, trener, wykładowca
Anna Stachniuk jest ekspertką w zakresie EB od 2012 roku, gdy jeszcze panowało przekonanie, że chętnych do pracy jest więcej niż wolnych stanowisk. Jako praktyk HR … dowiedz się więcejpracuje zarówno dla klientów z sektora produkcyjnego i usługowego. W jej portfolio są min. szwalnie specjalistyczne i fashion, zakłady produkcyjne zbrojeniowe i automotive, zakłady z branży spożywczej, agencje pośrednictwa pracy i wiele innych. Zarządza też własną firmą usługową, zatrudniającą ponad 20 osób. Przeprowadza audyty, tworzy strategie EB i pomagam przy ich realizacji i prowadzi szkolenia. Anna wykłada EB i marketing na uczelniach wyższych. Występuje jako prelegentka na konferencjach branżowych w zakresie HR i zarządzania biznesem. Jest laureatką nagrody Lider wdrażania strategii biznesowych Magazynu Business Woman and Life w 2020 roku.
Ocena kursu
96 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
10 lekcji kursu obejrzanych z przyjemnością, które zaowocowały dziesiątkami godzin przemyśleń,planów i działań naprawdę wielu osób. Szkolenie to daje gruntowną wiedzę jak się zabrać za poprawę nie tylko wizerunku firmy, ale i kultury pracy. Już samo rozpisanie założeń, zgodnie ze schematem, otworzyło oczy kierownikom i zmobilizowało do burzy mózgów i większego zaangażowania.
Bardzo merytoryczny i ciekawy kurs. Mogę śmiało powiedzieć, że kurs daje możliwość opracowania strategii EB od podstaw. Odpowiednio dawkowana wiedza sprawia, że kurs przyswaja się z łatwością, a każde nowe zagadnienie już po chwili staje się jasne. Bardzo przydatna perspektywa praktyka dodatkowo ułatwia zrozumienie treści i wdrożenie odpowiednich rozwiązań w życie. Doceniam gotowe pliki, dzięki którym od razu można rozpocząć pracę nad omawianymi tematami.
Bardzo dobrze przygotowane i przeprowadzone szkolenie. Dużo cennych informacji dla rekrutera-przedstawionych w przystępny sposób. Dużym plusem konkretne przykłady działań i zachowań zarówno firm jak i potencjalnych pracowników.