Polski
Sprzedaż oparta na relacjach cz.II
Przez kurs przeprowadzi Cię Emilia Dubiela
Nie sprzedawaj, a zrób wszystko, aby klient sam od Ciebie kupił. Poznaj skuteczne metody i przykłady nowoczesnej sprzedaży, które wdrożysz od zaraz, a Twoja konwersja sprzedaży, nie spadnie poniżej 80%. Pełny opis
Czego nauczysz się na kursie
Wiedza w zakresie
Zmorą każdego nawet najbardziej doświadczonego handlowca jest myśl, że klient nie będzie chciał kupić właśnie od niego. Bo przecież myślimy tak: „konkurencja ma lepszą ofertę, klient pewnie już korzysta z takich usług lub produktów i po co ja mam do niego dzwonić, a w ogóle to każdy chce tylko taniej, a moja oferta najtańsza nie jest”.
- A czy to nie jest tak, że te obiekcje generujemy sami sobie?
- Wiesz, że 80% tego czego się obawiasz nigdy nie nastąpi?
- Najwięcej czasu zajmuje nam zamartwianie się czymś, co nigdy się nie wydarzy.
- Tak właśnie powstają miliony obaw przed rozmową z klientem i sprzedażą.
- Nie sprzedawaj, a zrób wszystko, aby klient sam od Ciebie kupił.
- Nie negocjuj, jak przekupka na targu strzelając własnymi argumentami.
- Nie zbijaj obiekcj, a z pełnym zaangażowaniem przygotuj proces, który w 90% nie dopuści do obiekcji.
Poznaj skuteczne metody i przykłady nowoczesnej sprzedaży, które wdrożysz od zaraz, a Twoja konwersja sprzedaży, nie spadnie poniżej 80%.
W tym kursie pokażę Ci
- skąd się biorą obiekcje klientów i jak łatwo możesz je rozwiać
- jak przygotowanie się do procesu sprzedaży zwiększy Twoje wyniki
- dlaczego klienci myślę co innego a co innego mówią Ci na spotkaniach
- jak wyróżnić swoją ofertę mimo dużej konkurencji na rynku
To będzie kurs o sprzedaży bez walki ceną i rabatami. Pokażę Ci jak nie dopuścić do obiekcji klientów i zmienić swoje podejście do konkurencji .
Zapraszam Cię serdecznie!
Konspekt kursu
Sprzedaż oparta na relacjach cz.2

Emilia Dubiela
Strateg, trener, mentor
Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 28 lat. Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży. Zarządzałam … dowiedz się więcejzespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm. Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą. Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży. Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, komunikację, obsługa klienta, budowanie wiarygodnej marki eksperta, to kluczowe tematy moich warsztatów i szkoleń, zawsze prowadzone z nastawieniem na potrzeby uczestników. Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwania dla klientów z wielu branż nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze towarzyszy mi oko analityka, mózg stratega i zawsze wysoko rozwinięta etyka.
Ocena kursu
100 %
Jak przebiega kurs?
To proste: obejrzysz kilka krótkich filmów i pobierzesz ćwiczenia, quizy lub inne materiały do nauki. Filmy możesz obejrzeć, kiedy tylko zechcesz. Wystarczy dostęp do internetu.