Jak mówić, aby inni nas usłyszeli

Przez kurs przeprowadzi Cię  Emilia Dubiela

Nadaje się do słuchania

Nie potrafimy słuchać, a co za tym idzie nie potrafimy mówić tak aby inni rozumieli dokładnie to co chcemy im przekazać. W kursie poznasz najskuteczniejsze, ale jednocześnie proste metody na realizację swoich celów zawodowych, ale również poprawę relacji. Pełny opis

149,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

1:00 godz.

Liczba lekcji

11

Oceny
Dodaj do planu
Polski, Angielskie
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Jesteśmy nastawieni na komunikację „JA“. „To ja jestem Szefem więc musisz mnie słuchać“, „to ja jestem ekspertem więc musisz mi uwierzyć". Zapominamy, że komunikacja, to nie monolog jednej ze stron. Kurs ten ma na celu zminimalizowania niedomówień i konfliktów oraz realizację celów poprzez dążenie do zrozumienia i efektywnej współpracy na każdym szczeblu kariery zawodowej.

Jeżeli w rozmowach skupisz się na odbiorcy i poznasz jego potrzeby oraz ukryte obiekcje, będziesz wiedział jakich argumentów użyć, aby dojść do porozumienia. Porozumienia, które może skutkować lepszymi relacjami z szefem, zespołem, współpracownikami czy też klientami. Od dawna wiadomo, że dobre relacje to klucz do realizacji celów również osobistych, to motywacja do pracy i osobistego rozwoju. Dobre relacje dadzą Ci awans, podwyżkę i zawodowe spełnienie, a poniedziałki staną się dla Ciebie najlepszym dniem tygodnia 😊

Do kogo skierowny jest kurs?

Tak naprawdę do wszystkich. Kurs może być wykorzystany biznesowo, ale również w kontaktach/rozmowach prywatnych.

  • Dla wszystkich, którzy na co dzień komunikują się z innymi
  • Dla kadry managerskiej, której zadaniem jest stworzyć ponadprzeciętne zespoły
  • Dla każdego kto chce być dobrze zrozumianym
  • Dla tych, którzy chcą osiągać porozumienie
Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Emilia Dubiela

Strateg, trener, mentor

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 28 lat.
Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.
Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm.
Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą.
Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  
Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, komunikację, obsługa klienta, budowanie wiarygodnej marki eksperta, to kluczowe tematy moich warsztatów i szkoleń, zawsze prowadzone z nastawieniem na potrzeby uczestników.  

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwania dla klientów z wielu branż nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze towarzyszy mi oko analityka, mózg stratega i zawsze wysoko rozwinięta etyka.

Ocena kursu

91 %

54 oceny
38x
11x
3x
1x
1x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Barbara L.

Bardzo owocny i zrozumiały

Odpowiedź trenera:

“Bardzo dziękuję 😊“


Przemysław O.

Bardzo przydatna wiedza w pigułce

Odpowiedź trenera:

“Dziękuję serdecznie 😊“


Mariusz W.

Szkolenia ciekawe poparte praktycznymi przykładami.

Odpowiedź trenera:

“Bardzo dziękuję 😊“

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.