Lean w usługach

Przez kurs przeprowadzi Cię  Wojciech Kozioł

Nadaje się do słuchania

Podczas kursu poznasz Lean jako sposób na prowadzenie biznesu, stały element kultury zarządzania i skuteczną metoda budowania przewagi konkurencyjnej. Pełny opis

149,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

1:01 godz.

Liczba lekcji

10

Oceny
Dodaj do planu
Polski
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Lean w dużym uproszczeniu to działania skupiające się na eliminowaniu z procesu zadań niepotrzebnie wydłużających czas jego realizacji. Ich efektem jest proces bardziej przyjazny pracownikom, lepiej realizujący oczekiwania klientów oraz odczuwalnie krótszy w realizacji. Wyzwaniem jest dobranie metody która pozwoli wszystkim pracownikom zaangażować się w poszukiwane szans na doskonalenie procesu a liderom aktywnie materializować te szanse i wdrażać je systematycznie w proces. Lean to tez sposób na prowadzenie biznesu, stały element kultury zarządzania i skuteczna metoda budowania przewagi konkurencyjnej. Systematyczne działania nie tylko powodują że proces jest mniej pracochłonny ale również bardziej zwinny, czyli łatwiej i szybciej można go dopasować do zmieniających się oczekiwań klienta.

W trakcie kursu:

  • poznasz skuteczną metodę budowania kultury lean management w zespołach realizujących procesy usługowe
  • w przystępny sposób zapoznam Cię z podstawowymi definicjami i proponowanymi narzędziami,
  • będziesz mógł wykorzystać przygotowane ułatwiacze aby szybciej zacząć lean w swoim obszarze

Kurs jest skierowany do każdego, kto chce:

  • rozpocząć przygodę z lean management
  • polepszyć wyniki biznesowe
  • zbudować zaangażowanie pracowników w dos  konalenie procesu
  • zwiększyć satysfakcję pracowników oraz klientów
Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Wojciech Kozioł

Expert Lean Management

Wojciech Kozioł jest praktykiem LEAN MANAGEMENT w obszarze procesów usługowych, konsultant. Realizuje projekty związane z doskonałością operacyjną (OpEx) oraz z optymalizacją procesów w obszarze back-office, call center (sprzedaż, obsługa, windykacja), HR, IT servicedesk, zarządzanie reklamacjami.  Posiada doświadczenie w pracy z korporacjami i firmami międzynarodowymi, m.in. z sektora zarządzania należnościami, usługami medycznymi, telekomami, kurierskimi, zarządzającymi nieruchomościami. Six Sigma Master Black Belt. Magister zarządzania i marketingu Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie. Expert Lean Management i  Six Sigma Master Black Belt. 

Ocena kursu

100 %

3 oceny
3x
0x
0x
0x
0x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


i zostań pierwszą osobą, która doda opinię o kursie.
Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.