Sprzedaż oparta na relacjach cz.I

Przez kurs przeprowadzi Cię  Emilia Dubiela

Nadaje się do słuchania

W tym kursie całkowicie wywrócimy o 180 stopni  pojęcie sprzedaży i z nudnej rozmowy stworzymy nowy chwytliwy proces zakupowy.

149,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

1:03 godz.

Liczba lekcji

12

Oceny
Dodaj do planu
Polski, Angielskie
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Lubisz jak ktoś Ci coś sprzedaje? Nieeee 

Chyba nikt nie lubi jak mu się sprzedaje. 

Co ciekawe każdy uwielbia kupować! Ja również 😊  

To co zrobić, żeby nie musieć sprzedawać a zachęcić klienta do zakupu?

Co Ty na to abyś … przestał sprzedawać?

Tak! Dokładnie!

Nie sprzedawał ale miał klientów, którzy chętnie sami kupują. 

Co Ty na to abyśmy w tym kursie całkowicie wywrócili o 180 stopni  pojęcie sprzedaży i aby z nudnej rozmowy powstał nowy chwytliwy proces zakupowy?

Co Ty na to abyś stworzył taki proces sprzedaży, który da Ci realizację Twoich celów w każdym miesiącu?

I wreszcie co ty na to, żebyś dzięki poznaniu potrzeb nie musiał zbijać zakupowych obiekcji?

Gotowy?

W tym kursie nauczysz się:

  • jak przestać sprzedawać i zacząć prowadzić proces zakupowy
  • jak określić swoją grupę docelową i sprawdzić determinanty sprzedaży
  • jak zbadać potrzeby i otoczenie klienta
  • co to jest droga zakupowa i jak umiejętnie wzbudzać potrzebę zakupową 

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, kórych praca związana jest ze sprzedażą i kontaktem z klientem. 

To będzie kurs o sprzedaży ale … o innej niż ta z którą stykasz się na co dzień. 

 

Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Emilia Dubiela

Strateg, trener, mentor

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 28 lat.
Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.
Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm.
Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą.
Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  
Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, komunikację, obsługa klienta, budowanie wiarygodnej marki eksperta, to kluczowe tematy moich warsztatów i szkoleń, zawsze prowadzone z nastawieniem na potrzeby uczestników.  

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwania dla klientów z wielu branż nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze towarzyszy mi oko analityka, mózg stratega i zawsze wysoko rozwinięta etyka.

Ocena kursu

97 %

29 oceny
25x
3x
1x
0x
0x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Mariusz W.

Polecam, interesujący i ciekawa systematyka klientów.

Odpowiedź trenera:

“Bardzo serdecznie dziękuję 😊“


Łukasz W.

O mały włos, a przegapiłbym ten znakomity kurs. Wiedza i doświadczenie przemienione w praktyczny poradnik.

Odpowiedź trenera:

“O jakże mi miło 😁 dziękuję 🌹 i oczywiście zapraszam na 2 część 😁“

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.