Coachingowy styl zarządzania
Przez kurs przeprowadzi Cię Jolanta Łuczkowska
Ten kurs nauczy Cię coachingowego stylu zarządzania – opartego na zadawaniu mądrych pytań i słuchaniu swoich pracowników. Będziesz mógł rozwinąć swoje umiejętności oraz umiejętności zespołu. Pełny opis
Styl zarządzania – ileż już o tym napisano. Kilka kilometrów stron. Ja podzielę się z Tobą moimi doświadczeniami i sprawdzonymi w działaniu metodami. Gdziekolwiek jesteś, pozostań ciekawy siebie i świata. Miej dobre myśli o sobie i o ludziach wokół Ciebie. Twoje zadowolenie to nieustanna gotowość do uczenia się i stosownego, dobrego, włączającego zachowania. Im więcej w sobie poprawiasz, tym silniej ciągniesz w górę tych, którzy Cię otaczają. Starannie dobieraj towarzystwo i bądź tym, którego inni też wybiorą do swojego grona. Sam bądź i spotykaj się z ludźmi spokojnymi, silnymi i mądrymi.
Niczego nie mogę Ci obiecać, ale jedno mogę powiedzieć na pewno – ten kurs pomoże Ci poznać lepiej siebie. Cokolwiek myślałeś o sobie i swoim sposobie działania w biznesie – z kursem poszerzysz repertuar swoich zachowań.
Do Twojego Banku Pamięci trafią nowe refleksje, myśli, sposoby działania.
Z kursu dowiesz się:
- dlaczego warto wybrać coachingowy styl zarządzania,
- jak pytać, a jak dawać feedback,
- w co grają ludzie wokół nas,
- jak motywować siebie i innych do rozwoju,
- jakie narzędzia możesz wykorzystać w swojej pracy menedżera, aby stała się ona bardziej coachingowa.
Do kogo skierowany jest ten kurs:
- do liderów i menedżerów,
- do osób, które rozpoczynają ścieżkę menedżerską.
- do osób, które pracują z menedżerami.

Trener, mentor, coach, konsultant
Jolanta przez wiele lat pracowała na stanowiskach kierowniczych w amerykańskiej korporacji. Ma doświadczenia w budowaniu i motywowaniu efektywnego zespołu sprzedażowego. Duże doświadczenie w zakresie umiejętności formułowania jasnych i klarownych celów dla indywidualnego pracownika i dla całego zespołu. Zdrowy rozsądek i zachowanie spokoju uważa za swoje życiowe motto. Postanowiła rozpocząć samodzielną drogę kariery i napisała książkę „Ach! Korporacja!”. Od wielu lat z powodzeniem wspiera klientów biznesowych, prowadząc warsztaty i coachingi dla menedżerów, coachingi kariery czy team coaching. Poprzez swoją pracę pomaga klientom zmieniać życiowe strategie.
94 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
zacznę od końca: test mógłby być trudniejszy:) otrzymałam w tym kursie mnóstwo wiedzy o tym, w jaki sposób się komunikować. i chociaż nie jestem osobą na stanowisku kierowniczym uważam, że ten materiał powinien zobaczyć każdy, bo każdy z nas ma kontakt z innymi ludźmi. Po jego obejrzeniu zauważyłam błędy w mojej własnej komunikacji i zachowaniu. już teraz wiem, w jaki sposób efektywniej mówić do kogoś. wiem, że przede wszystkim dobrze jest słuchać. metodę SWAT również będę wdrażać.
ciekawy kurs
Szkolenie dla osób początkujących w tym obszarze