Komunikacja kryzysowa

Przez kurs przeprowadzi Cię  Hubert Kifner

Nadaje się do słuchania

Ten kurs pomoże Ci przygotować swoją organizację na wypadek wystąpienia kryzysu i pokaże jak wyjść z niego obronną ręką, żeby Twoja firma nie straciła dobrego imienia. Pełny opis

249,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

1:08 godz.

Liczba lekcji

11

Oceny
Dodaj do planu
Polski, Angielskie
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Las rośnie wolno, a płonie szybko. Znasz to powiedzenie? Możemy je odnieść wprost do reputacji nas samych lub organizacji czy firmy, w której pracujemy. Każdą organizacja jest narażona na sytuacje kryzysowe i to od nas zależy, czy wyjdziemy z niego obronną ręką czy zostaniemy przykryci negatywnymi komentarzami i potępieni przez otoczenie. 

Skuteczne zarządzanie kryzysem i unikanie ryzyka utraty reputacji wymaga dobrze przygotowanych planów komunikacji oraz odpowiednio dobranych ludzi na „pokładzie”. Choć nie wszystko da się przewidzieć, większość sytuacji, które godzą w dobre imię organizacji jesteśmy w stanie określić i zawczasu zbudować odporność lub przynajmniej nauczyć się ograniczać straty wizerunkowe. Czy jesteś gotowy zmierzyć się z kryzysem?

Ten kurs pomoże Ci w:

  • Stworzeniu check listy dla Twojej organizacji, dzięki której zwiększysz świadomość zagrożeń;
  • Przygotowaniu optymalnej reakcji w sytuacji kryzysowej, która może mieć miejsce w organizacji;
  • Zaplanowaniu działań przed, w trakcie i po kryzysie;
  • Przygotowaniu niezbędnych elementów na wypadek wystąpienia kryzysu.

Kurs jest przeznaczony dla:

  • dla osób odpowiedzialnych za komunikację w organizacji
  • dla osób reprezentujących firmę na zewnątrz
  • dla managerów
  • dla osób zarządzających organizacją 
Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Hubert Kifner

Konsultant, Trener wystąpień publicznych, Account Director

Hubert Kifner jest konsultantem biznesowym, pełni funkcję Account Director w MSL i prowadzi warsztaty z wystąpień publicznych. Ma ponad 20 lat doświadczenia w komunikacji zarówno po stronie firm sektora finansowego, jak i firm doradczych. Specjalizuje się w ochronie reputacji i doradztwie komunikacyjnym dla firm i instytucji w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Hubert posiada duże doświadczenie w pracy z zarządami i kadrą managerską przy wdrażaniu zmian biznesowych i organizacyjnych, a także zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi.W MSL kieruje praktyką Employee, która obejmuje doradztwo w zakresie wizerunku pracodawcy, komunikacji wewnętrznej i zarządzania zmianą.W swojej dotychczasowej karierze pracował głównie dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i medialnego. Był odpowiedzialny za międzynarodowe projekty wymagające koordynacji działań wielu podmiotów i kontaktu z interesariuszami publicznymi.

 

Ocena kursu

97 %

7 oceny
6x
1x
0x
0x
0x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Katarzyna J.

Konkretne informacje i podpowiedzi jak ustawić proces w firmie.

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.