Komunikacja międzypokoleniowa
Przez kurs przeprowadzi Cię Anna Krawcewicz
Dobre porozumienie między pokoleniami w praktyce biznesowej jest bardzo ważnym zagadnieniem, gdyż wpływa na efektywność całej organizacji. Skuteczna komunikacja zapewnia dobre porozumienie, warto więc poznać zasady komunikacji międzypokoleniowej. Pełny opis
Obecnie w miejscach pracy spotykają się przedstawiciele aż czterech pokoleń (BB, X, Y, Z).
Każde z tych pokoleń wnosi do organizacji różne wartości oraz potrzeby. Współpraca osób z różnych pokoleń daje unikalną możliwość wymiany doświadczeń i umiejętności, które są podstawą dobrze działającej firmy. Dzięki temu kursowi poznasz i zrozumiesz, co ukształtowało każde z pokoleń, nauczysz się lepiej komunikować zarówno z osobami młodszymi, jak i starszymi pracownikami. Kurs poprawi również jakość współpracy zespołowej i satysfakcję osób zatrudnionych dzięki usprawnieniu procesów komunikacyjnych wewnątrz organizacji.
Podczas kursu:
- nauczysz się efektywnej komunikacji z osobami z innych pokoleń,
- poznasz i zrozumiesz, z czego wynikają różnice międzypokoleniowe,
- dowiesz się, czego w komunikacji oczekują od Ciebie inne pokolenia,
- zrozumiesz, co jest najczęstszą przyczyną konfliktów międzypokoleniowych,
- dowiesz się, jak asertywność może nam pomóc w budowaniu porozumienia międzypokoleniowego
- poznasz skuteczne techniki budujące porozumienie międzypokoleniowe tj. komunikat „JA” oraz technikę FUO.
Do kogo jest skierowany kurs:
- do wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie porozumienia między pokoleniami,
- do pracowników wyższego szczebla, kierowników, właścicieli firm, specjalistów, ale także dla pracowników, którzy chcą się przygotować do pracy na stanowisku kierowniczym.

Psycholog, trener, coach
Anna Krawcewicz jest psychologiem biznesu, trenerem, coachem i konsultantem HR. Jest też założycielem firmy doradczo-szkoleniowej Mind UP. Anna ma międzynarodową akredytację trenerską … dowiedz się więcej(szkolenie i certyfikacja w Wielkiej Brytanii). Podczas szkoleń, które prowadzi, łączy bogate doświadczenia zawodowe z umiejętnościami trenerskimi. Uczestnicy jej szkoleń przede wszystkim cenią sobie umiejętność dzielenia się doświadczeniem i praktycznymi wskazówkami popartymi dogłębną wiedzą z zakresu psychologii i zarządzania zasobami ludzkimi. Kluczowi dla niej są ludzie – ich zdolności i rozwój. Tworzy i realizuje projekty rozwojowe i doradcze dla biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywała, współpracując z polskimi i międzynarodowymi firmami m.in. w takich sektorach jak sprzedaż, motoryzacja, FMCG i bankowość. Posiada doświadczenie w projektowaniu i realizacji kompleksowych programów rozwojowych dla kadry managerskiej (projekty obejmujące diagnozę i rozwój kompetencji miękkich). Anna jest cenionym ekspertem i autorką licznych publikacji z dziedziny rekrutacji, rozwoju i identyfikacji potencjału pracowników. Jej artykuły pojawiły się m.in. w dziale Ekspert Personalny magazynu „Personel i zarządzanie”, portalu HR STANDARD, „International Business Voice – Contact Online”. Prowadziła też liczne wystąpienia i spotkania na konferencjach branżowych m.in. PSZK (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami), Konferencje RZECZPOSPOLITA, Puls Biznesu.
Ocena kursu
95 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
Bardzo mi się podobało i wyjaśniło wiele sytuacji z którymi spotykamy się na co dzień nie tylko w pracy.
Bardzo pomocny kurs, pozwalający zrozumieć różnicę między pokoleniami, oraz zasady komunikowania się między nimi.
nie podobał mi się, strata czasu