Marka osobista w mediach społecznościowych

Przez kurs przeprowadzi Cię  Doris Maklewska

Dostępna w wersji audio

Wyższe zarobki, rozpoznawalność, wpływ, docenianie - to zaledwie kilka korzyści budowania silnej eksperckiej marki. Nie wiesz, jak profesjonalnie wykorzystać media społecznościowe? Ten kurs pomoże Ci zrobić pierwszy i drugi krok w budowaniu własnej marki. Pełny opis

Tylko z licencją firmową

Całkowity czas trwania

55 min.

Liczba lekcji

11

Oceny
Dodaj do planu
Polski
Certyfikat absolwenta
Tematyka kursu

Chcesz zbudować silną markę osobistą, ale zastanawiasz się, od czego zacząć? Słyszałaś o LinkedIn, ale nie masz pojęcia jak wykorzystać go do budowania eksperckiego profilu, sprzedaży czy budowania sieci kontaktów nie zagrażając pracodawcy?

Na kursie nauczysz się:

  • Czym jest ekspercka marka osobista
  • Jak budować profesjonalny personal brand online
  • Czym są archetypy marki i jakie jest ich znaczenie
  • Jak mądrze zbudować profil na LinkedIn
  • Jak budować sieć społecznościową
  • Jak i co publikować online

Kurs przeznaczony jest dla osób, które:

  • chcą mieć poczucie sprawczości budując swoją markę online,
  • chcą zwiększyć swoją widoczność w sieci, zwiększyć sprzedaż produktów, czy usług,
  • chcą stać się świadomym ambasadorem firmy, w której pracują,
  • chcą lepiej zrozumieć funkcjonowanie social media w procesie budowania marki osobistej,
  • chcą zwiększyć sieć swoich kontaktów.
Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Doris Maklewska

Trenerka budowania marki osobistej i marki pracodawcy w mediach społecznościowych

Trenerka, konsultantka i propagatorka budowania autentycznej marki osobistej, oraz marki pracodawcy za pomocą LinkedIn i Instagram. Pasjonatka żeglarstwa!

Współpracuje z klientami indywidualnymi i organizacjami. Tworzyła strategie employer brandingowe, projektowała strategie rekrutacji i szkolenia dla rekruterów i klientów z obszaru EMEA.

Na szkoleniach stawia na indywidualne cechy uczestników, opierając się na ich dostępnych zasobach, pokazując ich wpływ na potencjał organizacji.

www.dorisinsocialmedia.com

https://www.linkedin.com/in/dorisinsocialmedia/ 

Ocena kursu

95 %

31 oceny
28x
1x
0x
1x
1x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Katarzyna S.

Bardzo dobry kurs! Inspirujący, konkretny, z pokazaniem przykładów i narzędzi. Do tego praktyczne karty pracy, które pozwalają od razu wcielić w życie przyswojone treści! Polecam każdemu :)


Magdalena Tomczyk

świetny kurs


Przemysław S.

Bardzo dziękuję za syntetyczne podejście do tematu i gotowy przepis na uporządkowanie wizerunku naszej firmy w mediach społecznościowych. Polecam!

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.