Efektywność zapamiętywania informacji jest dużo większa, gdy z pomocą przychodzi obraz, a nie tylko sama treść. Odręczny i niedoskonały charakter rysunku biznesowego ma działanie zachęcające inne osoby do współpracy, bo podświadomie uwypukla w swojej formie czynnik ludzki. Daje zielone światło do niedoskonałych, ale za to bardzo ciekawych pomysłów podczas dyskusji w grupie. I wreszcie najważniejsza korzyść płynąca dla osoby posługującej się myśleniem wizualnym – to pobudzenie i stałe pielęgnowanie KREATYWNOŚCI.
Uczestnicy kursu nauczą się rysować proste ikony ludzików oraz przedmiotów będących metaforą różnych pojęć, używanych na co dzień w świecie biznesu. Każda lekcja jest nowym elementem, pokazanym w taki sposób, aby łączyć świeże wiadomości z informacjami z poprzednich lekcji. Uczestnik może wówczas poczuć, na czym polega kompleksowy proces myślenia wizualnego. Podczas spotkań dowie się również, jak może ubarwić swoje rysunki motywem cienia, odpowiednimi kolorami, dodatkowymi efektami graficznymi, jak rozplanować przestrzeń notatki, gdzie szukać inspiracji do kolejnych pomysłów i jak oraz gdzie wykorzystać zdobyte umiejętności. Poza wiedzą praktyczną w kursie zawarte są również motywujące informacje dotyczące badań i fragmenty źródeł literackich, które dowodzą efektywności stosowania myślenia wizualnego jako twardej kompetencji w biznesie.
Z kursu dowiesz się:
- Jak narysować szereg konkretnych ikon biznesowych.
- W jaki sposób uruchomić w sobie proces myślenia wizualnego.
- Jak samodzielnie stworzyć nowe zestawienia rysunków pasujących do swojej przestrzeni zawodowej oraz do kompleksowych procesów.
- Jak efektywnie stosować rysunek w biznesie.
- Gdzie szukać nowych inspiracji do tworzenia kreatywnych rysunków w przyszłości.
Ponadto na bieżąco podczas każdej lekcji tworzysz swój bank ikon, który posłuży jako narzędzie do dalszego rysowania i rozwoju własnego warsztatu po zakończeniu kursu.
Kurs skierowany jest do:
- kierowników i liderów zespołów,
- działów HR,
- pracowników działu marketingu,
- kreatywnych freelancerów,
- trenerów szkoleń,
- facylitatorów spotkań,
- handlowców,
- osób przygotowujących prezentacje i notatki ze spotkań,
- osób zajmujących się szeroko rozumianym rozwojem osobistym oraz wszystkich, którzy lubią rozwijać w sobie nowe pokłady własnej kreatywności.