Narzędzia Employer Branding

Przez kurs przeprowadzi Cię  Anna Stachniuk

Nadaje się do słuchania

Pracodawca musi się dobrze sprzedać, by przyciągnąć do siebie najlepszych pracowników i to w akceptowalnym przez obie strony budżecie. Ten kurs uczy, jak zbudować strategię EB, szytą na miarę Twoje firmy. Pełny opis

149,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

1:03 godz.

Liczba lekcji

11

Oceny
Dodaj do planu
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Ten kurs stanowi kontynuację zagadnienia EB. W tej części przedstawione zostają narzędzia przydatne do planowania strategii EB. Pomagają one przeanalizować zebraną wiedzę i stworzyć plan budowy marki pracodawcy. Pomaga wybrać najważniejsze zagadnienia i zbudować strategię EB, szytą na miarę Twojej firmy.

Budowa zgranego i skutecznego zespołu to wielkie wyzwanie, szczególnie w realiach niedoboru pracowników i silnej konkurencji (nie tylko płacowej) na rynku pracy. Okazuje się, że wyzwaniem stało się ustabilizowanie kadry oraz przyciągnięcie odpowiednich pracowników.

Przed Managerami i działami HR pojawiło się nowe zagadnienie- budowa marki pracodawcy- czyli Employer Branding. Wymaga to wiedzy w zakresie zarządzania zespołem, HR oraz PR, przydatne są narzędzia marketingowe, ale na początku trzeba wypracować strategię. Ten kurs powinien pomóc Ci połączyć te różne dziedziny wiedzy, zapozna cię z podstawowymi zagadnieniami, bez których nie ma szans na „dobry wizerunek” pracodawcy.

Z kursu dowiesz się:

  • Jak chcesz, by postrzegano Twoją firmę i zespół.
  • Jak określić, kogo potrzebujesz w swojej firmie.
  • Jakie narzędzia marketingowe i HR-owe połączyć by budowa marki była skuteczna.
  • Jak stworzyć strategię EB,  by była ona spójna z kulturą organizacyjną firmy.

Do kogo skierowany jest kurs:

  • Dla osób pracujących w HR-ach - nieważne czy są bardziej miękkie, czy twarde.
  • Dla marketingowców, którzy chcą łączyć komunikację produktów i usług z komunikacją dobrego pracodawcy.
  • Dla managerów, którzy budują swoje zespoły i stanowią bardzo ważny element budowy i realizacji strategii EB.
  • Dla pracowników, którzy chcą pracować w zgranych zespołach i chcieliby wiedzieć, jak mieć na to realny wpływ.
  • Dla zarządów, które otwierają się na inne podejście niż „u nas było dobrze i będzie dobrze i to wina ludzi, że nie chcą u nas pracować.
  • Dla prawników, którzy chcą bardziej znać potrzeby swoich klientów i ich wyzwania, których rolą jest opiniowanie benefitów, zgód na publikację wizerunku oraz rozliczeń podatkowych.
Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Anna Stachniuk

Ekspert, trener, wykładowca

Anna Stachniuk jest ekspertką w zakresie EB od 2012 roku, gdy jeszcze panowało przekonanie, że chętnych do pracy jest więcej niż wolnych stanowisk. 

Jako praktyk HR pracuje zarówno dla klientów z sektora produkcyjnego i usługowego. W jej portfolio są min. szwalnie specjalistyczne i fashion, zakłady produkcyjne zbrojeniowe i automotive, zakłady z branży spożywczej, agencje pośrednictwa pracy i wiele innych. Zarządza też własną firmą usługową, zatrudniającą ponad 20 osób. Przeprowadza audyty, tworzy strategie EB i pomagam przy ich realizacji i prowadzi szkolenia. 

Anna wykłada  EB i marketing na uczelniach wyższych. Występuje jako prelegentka na konferencjach branżowych w zakresie HR i zarządzania biznesem. Jest laureatką nagrody Lider wdrażania strategii biznesowych Magazynu Business Woman and Life w 2020 roku.

 

Ocena kursu

85 %

11 oceny
7x
2x
0x
2x
0x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Magdalena K.

treści teoretyczne, modelowe podejście do EB, trenerka mało przekonywująca w przekazywanych treściach.

Odpowiedź trenera:

“Dzień dobry po szerszą wiedzę w zakresie EB kontra rzeczywistość zapraszam do kursu Strategia Employer Branding. W tej części natomiast pokazujemy wszystkie przydatne narzędzia do przeprowadzenia skutecznego wdrożenia- choć oczywiście nie wszystkie uda się wdrożyć w każdej firmie i czasem nawet jeden, dwa kroki stanowią już duży postęp.“


Katarzyna K.

Bardzo teoretyczne szkolenie, wyidealizowane podejście do EB, niemożliwe do wdrożenia w tej postaci. Zupełnie jakby prowadząca nie miała doświadczenia w tej materii.

Odpowiedź trenera:

“Dzień dobry Pani Katarzyno, dziękuję za opinię. Przedstawiony materiał stanowi poszerzenie wiedzy o EB o praktyczne narzędzia, choć oczywiste jest, że nie wszystkie nadają się do każdej firmy. Kurs Strategia Employer Branding skupia się na realizacji jej w życiu: czyli teoria kontra praktyka i opisuje sytuacje z pracownikami, managerami i zarządami firm. Po Pani uwagach poprawiliśmy nazwę tego kursu, by odróżnić te treści. Oba kursy oparte są na moich osobistych wdrożeniach, audytach i współpracy z firmami w czasie kilkuletnich projektów.“


Magdalena Oleszek

10 lekcji kursu obejrzanych z przyjemnością, które zaowocowały dziesiątkami godzin przemyśleń,planów i działań naprawdę wielu osób. Szkolenie to daje gruntowną wiedzę jak się zabrać za poprawę nie tylko wizerunku firmy, ale i kultury pracy. Już samo rozpisanie założeń, zgodnie ze schematem, otworzyło oczy kierownikom i zmobilizowało do burzy mózgów i większego zaangażowania.

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.