Otrzymasz dostęp do wersji testowej oraz panelu administratora Seduo – na 21 dni za darmo i bez zobowiązań. Chętnie zaprezentujemy Ci go również osobiście i doradzimy jak maksymalnie wykorzystać Seduo. Możesz do nas napisać lub zadzwonić.
4:15
5:18
Otrzymasz dostęp do wersji testowej oraz panelu administratora Seduo – na 21 dni za darmo i bez zobowiązań. Chętnie zaprezentujemy Ci go również osobiście i doradzimy jak maksymalnie wykorzystać Seduo. Możesz do nas napisać lub zadzwonić.
Przez kurs przeprowadzi Cię Anna Stachniuk
Pracodawca musi się dobrze sprzedać, by przyciągnąć do siebie najlepszych pracowników i to w akceptowalnym przez obie strony budżecie. Ten kurs uczy, jak zbudować strategię EB, szytą na miarę Twoje firmy. Pełny opis
Ten kurs stanowi kontynuację zagadnienia EB. W tej części przedstawione zostają narzędzia przydatne do planowania strategii EB. Pomagają one przeanalizować zebraną wiedzę i stworzyć plan budowy marki pracodawcy. Pomaga wybrać najważniejsze zagadnienia i zbudować strategię EB, szytą na miarę Twojej firmy.
Budowa zgranego i skutecznego zespołu to wielkie wyzwanie, szczególnie w realiach niedoboru pracowników i silnej konkurencji (nie tylko płacowej) na rynku pracy. Okazuje się, że wyzwaniem stało się ustabilizowanie kadry oraz przyciągnięcie odpowiednich pracowników.
Przed Managerami i działami HR pojawiło się nowe zagadnienie- budowa marki pracodawcy- czyli Employer Branding. Wymaga to wiedzy w zakresie zarządzania zespołem, HR oraz PR, przydatne są narzędzia marketingowe, ale na początku trzeba wypracować strategię. Ten kurs powinien pomóc Ci połączyć te różne dziedziny wiedzy, zapozna cię z podstawowymi zagadnieniami, bez których nie ma szans na „dobry wizerunek” pracodawcy.
Z kursu dowiesz się:
Do kogo skierowany jest kurs:
11 lekcji · 1:03 godz.
4:15
5:18
Ekspert, trener, wykładowca
Anna Stachniuk jest ekspertką w zakresie EB od 2012 roku, gdy jeszcze panowało przekonanie, że chętnych do pracy jest więcej niż wolnych stanowisk.
Jako praktyk HR pracuje zarówno dla klientów z sektora produkcyjnego i usługowego. W jej portfolio są min. szwalnie specjalistyczne i fashion, zakłady produkcyjne zbrojeniowe i automotive, zakłady z branży spożywczej, agencje pośrednictwa pracy i wiele innych. Zarządza też własną firmą usługową, zatrudniającą ponad 20 osób. Przeprowadza audyty, tworzy strategie EB i pomagam przy ich realizacji i prowadzi szkolenia.
Anna wykłada EB i marketing na uczelniach wyższych. Występuje jako prelegentka na konferencjach branżowych w zakresie HR i zarządzania biznesem. Jest laureatką nagrody Lider wdrażania strategii biznesowych Magazynu Business Woman and Life w 2020 roku.
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
treści teoretyczne, modelowe podejście do EB, trenerka mało przekonywująca w przekazywanych treściach.
“Dzień dobry po szerszą wiedzę w zakresie EB kontra rzeczywistość zapraszam do kursu Strategia Employer Branding. W tej części natomiast pokazujemy wszystkie przydatne narzędzia do przeprowadzenia skutecznego wdrożenia- choć oczywiście nie wszystkie uda się wdrożyć w każdej firmie i czasem nawet jeden, dwa kroki stanowią już duży postęp.“
Bardzo teoretyczne szkolenie, wyidealizowane podejście do EB, niemożliwe do wdrożenia w tej postaci. Zupełnie jakby prowadząca nie miała doświadczenia w tej materii.
“Dzień dobry Pani Katarzyno, dziękuję za opinię. Przedstawiony materiał stanowi poszerzenie wiedzy o EB o praktyczne narzędzia, choć oczywiste jest, że nie wszystkie nadają się do każdej firmy. Kurs Strategia Employer Branding skupia się na realizacji jej w życiu: czyli teoria kontra praktyka i opisuje sytuacje z pracownikami, managerami i zarządami firm. Po Pani uwagach poprawiliśmy nazwę tego kursu, by odróżnić te treści. Oba kursy oparte są na moich osobistych wdrożeniach, audytach i współpracy z firmami w czasie kilkuletnich projektów.“
10 lekcji kursu obejrzanych z przyjemnością, które zaowocowały dziesiątkami godzin przemyśleń,planów i działań naprawdę wielu osób. Szkolenie to daje gruntowną wiedzę jak się zabrać za poprawę nie tylko wizerunku firmy, ale i kultury pracy. Już samo rozpisanie założeń, zgodnie ze schematem, otworzyło oczy kierownikom i zmobilizowało do burzy mózgów i większego zaangażowania.