Przygotowałem ten kurs jako szybką pigułkę wiedzy o pracy hybrydowej.
Dlaczego? Ponieważ już zaczęliśmy tak pracować, choć mało kto do końca wie, na czym polega hybrydowy sposób pracy. Jesteś – jak my wszyscy – częścią eksperymentu.
Podczas kursu wyjaśniam, czym jest, a czym nie jest praca hybrydowa, jak dobrać do niej narzędzia i sposób komunikacji. Omawiam również proces zachodzenia zmian w organizacji oraz zmiany nawyków, które powoduje ta zmiana. Dowiesz się, jak lepiej organizować sobie czas pracy i jak to robię ja. Podzielę się moim doświadczeniem, ale przede wszystkim zaproszę Cię do eksperymentowania i oswajania zmiany, jaką jest przejście na tryb pracy hybrydowej.
Program kursu:
- Rozróżnienie trybów pracy – od stacjonarnej poprzez hybrydową aż po w pełni zdalną.
- Etap zmiany trybu pracy zaskoczył wszystkich – wprowadzenie modelu „krzywej zmiany Kübler-Ross”.
- Omówienie, w jaki sposób wykorzystać powyższy model do samozdiagnozowania organizacji.
- Komunikacja asynchroniczna i deep work jako podstawy efektywnej pracy.
- Transparentność i przejrzystość kluczem do efektywnej pracy hybrydowej.
- Co przeszkadza w skutecznej pracy hybrydowej – nadmiar komunikacji.
- Przejście z języka mówionego na pisany, undercommunication i overcommunication.
- Ścieżki komunikacji – przykłady.
- Mindset managera – kontrola i rozliczanie pracowników w sposób produktywny.
- Praca hybrydowa to w dużej mierze nawyki – garść porad, jak je zbudować.
Kurs jest adresowany do:
- osób, które niedawno przeszły na hybrydowy sposób pracy,
- liderów i menedżerów zarządzających zespołami w modelu hybrydowym,
- liderów,
- pracowników działu HR szukających inspiracji do wsparcia menedżerów w firmie,
- osób zarządzających zespołami i grupami projektowymi (np. kadra zarządzająca, menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy działów).