Rozpoczęcie nowej pracy to zazwyczaj bardzo stresujące doświadczenie. Nie tylko perspektywa nowych zadań, ale także nieznajomość kultury firmy mogą wpływać na poziom obaw przed okresem próbnym. Aby wdrożenie nowego pracownika przebiegało sprawnie, firmy często decydują się na onboarding. Zintegrowanie nowego pracownika z kulturą firmy, z zespołem i celami biznesowymi to niezwykle istotny proces w każdej organizacji. Dobrze przeprowadzony onboarding może zaoszczędzić czas i pieniądze oraz budować Employer Branding pracodawcy.
W tym kursie dowiesz się:
- Jak zaplanować proces wdrożenia według metodologii 4C
- Czym jest onboarding i po co jest nam potrzebny
- Kiedy się zaczyna?
- Jak zadbać o pracownika w pierwszym dniu jego pracy
- Kto powinien w nim brać udział i dlaczego?
- Jak możemy zwiększyć jego skuteczność i atrakcyjność?
- Jak go podsumować i ewaluować?
Do kogo skierowany jest kurs:
- Do pracowników działów HR
- Do menedżerów
- Do właścicieli firm