Sprzedaż oparta na relacjach cz.II

Przez kurs przeprowadzi Cię  Emilia Dubiela

Nadaje się do słuchania

Nie sprzedawaj, a zrób wszystko, aby klient sam od Ciebie kupił. Poznaj skuteczne metody i przykłady nowoczesnej sprzedaży, które wdrożysz od zaraz, a Twoja konwersja sprzedaży, nie spadnie poniżej 80%. Pełny opis

149,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

1:11 godz.

Liczba lekcji

11

Oceny
Dodaj do planu
Polski, Angielskie
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Zmorą każdego nawet najbardziej doświadczonego handlowca jest myśl, że klient nie będzie chciał kupić właśnie od niego. Bo przecież myślimy tak: „konkurencja ma lepszą ofertę, klient pewnie już korzysta z takich usług lub produktów i po co ja mam do niego dzwonić, a w ogóle to każdy chce tylko taniej, a moja oferta najtańsza nie jest”. 

  • A czy to nie jest tak, że te obiekcje generujemy sami sobie? 
  • Wiesz, że 80% tego czego się obawiasz nigdy nie nastąpi? 
  • Najwięcej czasu zajmuje nam zamartwianie się czymś, co nigdy się nie wydarzy. 
  • Tak właśnie powstają miliony obaw przed rozmową z klientem i sprzedażą. 

- Nie sprzedawaj, a zrób wszystko, aby klient sam od Ciebie kupił. 

- Nie negocjuj, jak przekupka na targu strzelając własnymi argumentami. 

- Nie zbijaj obiekcj, a z  pełnym zaangażowaniem przygotuj proces, który  w 90% nie dopuści do obiekcji.  

Poznaj skuteczne metody i przykłady nowoczesnej sprzedaży, które wdrożysz od zaraz, a Twoja konwersja sprzedaży, nie spadnie poniżej 80%.

W tym kursie pokażę Ci

  • skąd się biorą obiekcje klientów i jak łatwo możesz je rozwiać
  • jak przygotowanie się do procesu sprzedaży zwiększy Twoje wyniki 
  • dlaczego klienci myślę co innego a co innego mówią Ci na spotkaniach 
  • jak wyróżnić swoją ofertę mimo dużej konkurencji na rynku 

To będzie kurs o sprzedaży bez walki ceną i rabatami. Pokażę Ci jak nie dopuścić do obiekcji klientów i zmienić swoje podejście do konkurencji .

Zapraszam Cię serdecznie!

Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Emilia Dubiela

Strateg, trener, mentor

Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 28 lat.
Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.
Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm.
Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą.
Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.  
Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, komunikację, obsługa klienta, budowanie wiarygodnej marki eksperta, to kluczowe tematy moich warsztatów i szkoleń, zawsze prowadzone z nastawieniem na potrzeby uczestników.  

Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwania dla klientów z wielu branż nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze towarzyszy mi oko analityka, mózg stratega i zawsze wysoko rozwinięta etyka.

Ocena kursu

99 %

27 oceny
26x
1x
0x
0x
0x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Mariusz W.

Bardzo ciekawe szkolenie, polecam!

Odpowiedź trenera:

“Dziękuję bardzo 😊“

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.