Sprzedaż oparta na relacjach cz.I
Przez kurs przeprowadzi Cię Emilia Dubiela
W tym kursie całkowicie wywrócimy o 180 stopni pojęcie sprzedaży i z nudnej rozmowy stworzymy nowy chwytliwy proces zakupowy.
Lubisz jak ktoś Ci coś sprzedaje? Nieeee
Chyba nikt nie lubi jak mu się sprzedaje.
Co ciekawe każdy uwielbia kupować! Ja również 😊
To co zrobić, żeby nie musieć sprzedawać a zachęcić klienta do zakupu?
Co Ty na to abyś … przestał sprzedawać?
Tak! Dokładnie!
Nie sprzedawał ale miał klientów, którzy chętnie sami kupują.
Co Ty na to abyśmy w tym kursie całkowicie wywrócili o 180 stopni pojęcie sprzedaży i aby z nudnej rozmowy powstał nowy chwytliwy proces zakupowy?
Co Ty na to abyś stworzył taki proces sprzedaży, który da Ci realizację Twoich celów w każdym miesiącu?
I wreszcie co ty na to, żebyś dzięki poznaniu potrzeb nie musiał zbijać zakupowych obiekcji?
Gotowy?
W tym kursie nauczysz się:
- jak przestać sprzedawać i zacząć prowadzić proces zakupowy
- jak określić swoją grupę docelową i sprawdzić determinanty sprzedaży
- jak zbadać potrzeby i otoczenie klienta
- co to jest droga zakupowa i jak umiejętnie wzbudzać potrzebę zakupową
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, kórych praca związana jest ze sprzedażą i kontaktem z klientem.
To będzie kurs o sprzedaży ale … o innej niż ta z którą stykasz się na co dzień.

Strateg, trener, mentor
Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 28 lat. Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży. Zarządzałam … dowiedz się więcejzespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm. Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą. Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży. Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, komunikację, obsługa klienta, budowanie wiarygodnej marki eksperta, to kluczowe tematy moich warsztatów i szkoleń, zawsze prowadzone z nastawieniem na potrzeby uczestników. Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwania dla klientów z wielu branż nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze towarzyszy mi oko analityka, mózg stratega i zawsze wysoko rozwinięta etyka.
Ocena kursu
93 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem