Storytelling w biznesie

Przez kurs przeprowadzi Cię  Gabriela Borowczyk

Nadaje się do słuchania

Storytelling to opowiadanie historii i potężne narzędzie perswazji. Jeśli nauczysz się opowiadać odpowiednie historie w odpowiednim czasie, nauczysz kogoś czegoś, przekonasz i wywołasz emocje. Pełny opis

249,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

1:19 godz.

Liczba lekcji

12

Oceny
Dodaj do planu
Polski, Angielskie
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Storytelling. Narracja. Opowiadanie historii. Ci, którzy opowiadają historie, zmieniają świat – ponieważ z odważnie opowiedzianej historii czerpiemy doświadczenie, z sukcesów i porażek wyciągamy lekcje, śmiejemy się z wpadek. Można opowiadać tę samą historię za każdym razem inaczej, na co innego położyć akcent i pozostawić odbiorców z inną pointą. Są historie długie i są historie krótkie, nasze własne i zapożyczone. Czasem wystarczy metafora czy krótka analogia. Ważne, by historia była opowiadana w konkretnym celu i ten cel pomagała osiągnąć.Dobry storyteller zna swoich odbiorców, wie do kogo mówi i czego jego odbiorca potrzebuje, umie dobrze skalibrować swoją historię i rozwija swoje umiejętności. Storytelling to sztuka. Niektórzy z nas rodzą się z talentem do opowiadania historii, ale nawet oni szlifują swój kunszt. Kurs ten został stworzony z myślą o tych, którzy są otwarci na poznanie nowych technik, utrwalenie innych a przede wszystkim są gotowi do pracy nad swoim warsztatem narracyjnym.

W trakcie kursu:

  • poznasz bliżej storytelling, jego działanie i odkryjesz potencjał dla siebie
  • poznasz różne rodzaje historii i ich zastosowanie
  • dowiesz się, co tworzy dobrą historię i gdzie jej szukać
  • poznasz narzędzia i techniki przydatne w samodzielnej pracy nad historią
  • dowiesz się, jak opowiadać wciągające historie

Kurs jest skierowany dla każdego, kto:

  • prowadzi prezentacje
  • moderuje spotkania
  • prowadzi szkolenia i warsztaty
  • przemawia publicznie - w mniejszym lub większym gronie
  • zajmuje się komunikacją, marketingiem lub sprzedażą i chce zaangażować i przekonać odbiorców swoją narracją.
Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Gabriela Borowczyk

Trener, coach, facylitator graficzny i strategiczny

Gabriela Borowczyk jest certyfikowanym trenerem biznesu, coachem i facylitatorem - graficznym i strategicznym.  Jest twórcą kursów online, autorem narzędzi do pracy coachingowej i trenerskiej: „Karty Archetypów“ i „Karty Opowieści“ (wspólnie z Markiem Staniszewskim). Twórcą, właścicielem znaku towarowego i niestrudzoną propagatorką Flipowania® –  facylitacji graficznej i kompetencji pracy z wizualizacją i szkoleniach, biznesie, edukacji i komunikacji. Zajmuje się także zagadnieniami z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu  i strategii komunikacji marki.  

Gabriela jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachów Biznesu Akademii SET, a także Szkoły Facylitacji PATHWAYS. Ukończyła także filologię germańską na Uniwersytecie Szczecińskim oraz marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Przez kilkanaście lat zdobywała doświadczenie jako dyrektor marketingu w międzynarodowych korporacjach. Obecnie Gabriela jest właścicielem MarkaPRO. Wulkan pasji i energii. Mentor i mówca. 
Do życia i pracy regularnie dodaje szczyptę humoru. Zawsze ma mazaki w torebce. Jest przekonana, że świat potrzebuje facylitacji graficznej a dobra metafora pozwala lepiej zrozumieć i zaangażować się w rozwiązanie problemu czy prezentowane treści.

Ocena kursu

93 %

23 oceny
19x
2x
0x
2x
0x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Joanna Gryga

Inspirująca prowadząca. Ogląda i słucha się bardzo przyjemnie. Ciekawy i wciągający sposób sposób prowadzenia szkolenia. Odpowiednio modulacja głosu pokazuje na przykładzie prowadzącej jak dobrze działa i wzywa do działania story telling.

Odpowiedź trenera:

“Bardzo dziękuję i mam nadzieję, że była to inspiracja do świadomego stosowania storytellingu :-)“


Karolina M.

Świetne wprowadzenie do storytellingu. Pomocne techniki i przykłady, oraz materiały, jak karty opowieści i ćwiczenia od Pani Borowczyk.
Droga Pani Gabrielo dodaję Panią pod kartę "Mistrzyni/ Mentorki " do własnej podróży w storytellingu :)

Odpowiedź trenera:

“Pani Karolino, dziękuję #jakniewiemco! Serce rośnie! :-) Trzymam kciuki mocno mocno za Pani Podróż Bohatera osobistą, zawodową, każdą. Kiedy opowiadamy nasze historie, to nadajemy znaczenia naszym doświadczeniom - dlatego warto się nimi dzielić. Ahoj, przygodo!“


Maciej P.

Bardzo ciekawy kurs z licznymi odwołaniami do przykładów i zachęcający do własnego działania.

Odpowiedź trenera:

“Bardzo dziękuję, to dla mnie ważna opinia. (y)“

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.