Techniki perswazji. Jak przekonać klienta do swojej oferty
Przez kurs przeprowadzi Cię Mariusz Kędzierski
Zdarza Ci się, że masz dobry produkt, świetny pomysł, ciekawy punkt widzenia, ale nie możesz się z nim przebić, przyciągnąć uwagi innych?
Często osoby zajmujące się sprzedażą, doskonale znające swoją ofertę, a nawet posiadające duże doświadczenie w sprzedaży mają problem z tym, żeby trafić do klienta i przekonać go. Kurs ten wyjaśnia, co trzeba zrobić, żeby zwiększyć efektywność perswazji, uczy, jak dobrze stosować odpowiednie narzędzia i techniki, i co ważne – bez konieczności uciekania się do manipulacji.
Prawda jest taka, że przekonujemy – ja i Ty – każdego dnia. Nie tylko w pracy czy podczas sprzedaży. Kurs pokazuje, jakie są rodzaje perswazji, jak można je zastosować w rozmowie z klientem, żeby przekonać go do wysłuchania naszych argumentów i skłonić do zakupu naszej oferty. Pozwala też lepiej poradzić sobie z oporem klientów – przy zachowaniu dobrych relacji.
Możesz skorzystać z mojego doświadczenia i badań psychologicznych, aby lepiej przekonywać, pozyskiwać uwagę i trafniej dobierać narzędzia perswazji.
W tym kursie opowiem Ci:
- jak działa prawidłowa perswazja i co, według moich doświadczeń, jest w niej najważniejsze
- co robić, kiedy argumenty nie działają, a rozmówca przestaje Cię słuchać
- jak stosować 9 technik perswazji
- wyjaśnię, jak działają, pokażę je na przykładach.
Wyposażę Cię w skrzynkę bardzo użytecznych i poręcznych narzędzi. Jeśli je poznasz i nauczysz się z nich korzystać, to zostaniesz prawdziwym fachowcem. Fachowcem od perswazji, który potrafi dopasować narzędzia do konkretnych sytuacji i skutecznie przekonywać. Wierzę, że tak jak ja, każdy może się tego nauczyć.
Kurs przeznaczony jest dla:
- sprzedawców
- handlowców
- osób zajmujących się kontaktem z klientami, również klientami wewnętrznymi
- pracowników call center.
Konspekt kursu
12 lekcji · 47m
Techniki perswazji. Jak przekonać klienta do swojej oferty
3:52
4:41
4:35
1:41

Sprzedawca, trener, współautor książek
Mariusz Kędzierski - przede wszystkim sprzedawca i praktyk z dużym doświadczeniem w terenie. A także trener – warsztatowiec, który od 14 lat specjalizuje się w szkoleniach dla … dowiedz się więcejhandlowców. Prowadzi je ze wszystkich dziedzin i poddziedzin sprzedaży: szkolenia produktowe, standardy wizyty handlowej, negocjacje, obsługa klienta, sprzedaż przez telefon, trudny klient, wywieranie wpływu. Prowadzi superwizje i coaching dla handlowców, menedżerów działów sprzedaży i trenerów wewnętrznych. Jest współautorem książek: „Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji” (OnePress, 2011) oraz „O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik Praktyka” (OnePress, 2014).
Ocena kursu
99 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
Świetny kurs! Prosty, konkretny i z dużą ilością przykładów. Od razu biore się za praktykę;)!
Zwięźle i angażująco. Bardzo dobry kurs.
W pigułce przedstawiony temat perswazji, a wszystko w sposób przystępny i zrozumiały, dodatkowo poparty przykładami.