Techniki perswazji. Jak przekonać klienta do swojej oferty

Przez kurs przeprowadzi Cię  Mariusz Kędzierski

Nadaje się do słuchania

Zdarza Ci się, że masz dobry produkt, świetny pomysł, ciekawy punkt widzenia, ale nie możesz się z nim przebić, przyciągnąć uwagi innych?

149,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

47 min.

Liczba lekcji

12

Oceny
Dodaj do planu
Polski, Angielskie
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Często osoby zajmujące się sprzedażą, doskonale znające swoją ofertę, a nawet posiadające duże doświadczenie w sprzedaży mają problem z tym, żeby trafić do klienta i przekonać go. Kurs ten wyjaśnia, co trzeba zrobić, żeby zwiększyć efektywność perswazji, uczy, jak dobrze stosować odpowiednie narzędzia i techniki, i co ważne – bez konieczności uciekania się do manipulacji.

Prawda jest taka, że przekonujemy – ja i Ty – każdego dnia. Nie tylko w pracy czy podczas sprzedaży. Kurs pokazuje, jakie są rodzaje perswazji, jak można je zastosować w rozmowie z klientem, żeby przekonać go do wysłuchania naszych argumentów i skłonić do zakupu naszej oferty. Pozwala też lepiej poradzić sobie z oporem klientów – przy zachowaniu dobrych relacji.

Możesz skorzystać z mojego doświadczenia i badań psychologicznych, aby lepiej przekonywać, pozyskiwać uwagę i trafniej dobierać narzędzia perswazji.

W tym kursie opowiem Ci:

  • jak działa prawidłowa perswazja i co, według moich doświadczeń, jest w niej najważniejsze 
  • co robić, kiedy argumenty nie działają, a rozmówca przestaje Cię słuchać
  • jak stosować 9 technik perswazji
  • wyjaśnię, jak działają, pokażę je na przykładach.

Wyposażę Cię w skrzynkę bardzo użytecznych i poręcznych narzędzi. Jeśli je poznasz i nauczysz się z nich korzystać, to zostaniesz prawdziwym fachowcem. Fachowcem od perswazji, który potrafi dopasować narzędzia do konkretnych sytuacji i skutecznie przekonywać. Wierzę, że tak jak ja, każdy może się tego nauczyć. 

Kurs przeznaczony jest dla:

  • sprzedawców
  • handlowców
  • osób zajmujących się kontaktem z klientami, również klientami wewnętrznymi
  • pracowników call center.
Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Mariusz Kędzierski

Sprzedawca, trener, współautor książek

Mariusz Kędzierski - przede wszystkim sprzedawca i praktyk z dużym doświadczeniem w terenie. A także trener – warsztatowiec, który od 14 lat specjalizuje się w szkoleniach dla handlowców. Prowadzi je ze wszystkich dziedzin i poddziedzin sprzedaży: szkolenia produktowe, standardy wizyty handlowej, negocjacje, obsługa klienta, sprzedaż przez telefon, trudny klient, wywieranie wpływu. Prowadzi superwizje i coaching dla handlowców, menedżerów działów sprzedaży i trenerów wewnętrznych.

Jest współautorem książek: „Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji” (OnePress, 2011) oraz „O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik Praktyka” (OnePress, 2014).

Ocena kursu

97 %

82 oceny
69x
12x
1x
0x
0x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Hanna Komasara

Najbardziej zapamiatalam anagdoty a nie wiedze merytoryczna.


Adam B.

Bardzo dobry


Adrian G.

Świetnie przedstawione techniki perswazji. Dużo gotowych zwrotów do pracy z klientem.

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.