Techniki perswazji. Jak przekonać klienta do swojej oferty

również w wersji audio również w wersji audio

Przez kurs przeprowadzi Cię Mariusz Kędzierski

Cena: 149,00 zł brutto

Inwestuj w siebie - PROMOCJA 50%: 74,00 zł brutto

Platí do 6. 10. 2022

Liczba lekcji:
12
Całkowity czas trwania filmów:
47 min.
Zakup kursu
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp

Czego nauczysz się na kursie

Zdarza Ci się, że masz dobry produkt, świetny pomysł, ciekawy punkt widzenia, ale nie możesz się z nim przebić, przyciągnąć uwagi innych?

Często osoby zajmujące się sprzedażą, doskonale znające swoją ofertę, a nawet posiadające duże doświadczenie w sprzedaży mają problem z tym, żeby trafić do klienta i przekonać go. Kurs ten wyjaśnia, co trzeba zrobić, żeby zwiększyć efektywność perswazji, uczy, jak dobrze stosować odpowiednie narzędzia i techniki, i co ważne – bez konieczności uciekania się do manipulacji.

Prawda jest taka, że przekonujemy – ja i Ty – każdego dnia. Nie tylko w pracy czy podczas sprzedaży. Kurs pokazuje, jakie są rodzaje perswazji, jak można je zastosować w rozmowie z klientem, żeby przekonać go do wysłuchania naszych argumentów i skłonić do zakupu naszej oferty. Pozwala też lepiej poradzić sobie z oporem klientów – przy zachowaniu dobrych relacji.

Możesz skorzystać z mojego doświadczenia i badań psychologicznych, aby lepiej przekonywać, pozyskiwać uwagę i trafniej dobierać narzędzia perswazji.

W tym kursie opowiem Ci:

  • jak działa prawidłowa perswazja i co, według moich doświadczeń, jest w niej najważniejsze 
  • co robić, kiedy argumenty nie działają, a rozmówca przestaje Cię słuchać
  • jak stosować 9 technik perswazji
  • wyjaśnię, jak działają, pokażę je na przykładach.

Wyposażę Cię w skrzynkę bardzo użytecznych i poręcznych narzędzi. Jeśli je poznasz i nauczysz się z nich korzystać, to zostaniesz prawdziwym fachowcem. Fachowcem od perswazji, który potrafi dopasować narzędzia do konkretnych sytuacji i skutecznie przekonywać. Wierzę, że tak jak ja, każdy może się tego nauczyć. 

Kurs przeznaczony jest dla:

  • sprzedawców
  • handlowców
  • osób zajmujących się kontaktem z klientami, również klientami wewnętrznymi
  • pracowników call center.

Konspekt kursu

Techniki perswazji. Jak przekonać klienta do swojej oferty
Całkowity czas trwania filmów
47 min.
Mariusz Kędzierski

Mariusz Kędzierski

Sprzedawca, trener, współautor książek

Mariusz Kędzierski - przede wszystkim sprzedawca i praktyk z dużym doświadczeniem w terenie. A także trener – warsztatowiec, który od 14 lat specjalizuje się w szkoleniach dla dowiedz się więcejhandlowców. Prowadzi je ze wszystkich dziedzin i poddziedzin sprzedaży: szkolenia produktowe, standardy wizyty handlowej, negocjacje, obsługa klienta, sprzedaż przez telefon, trudny klient, wywieranie wpływu. Prowadzi superwizje i coaching dla handlowców, menedżerów działów sprzedaży i trenerów wewnętrznych. Jest współautorem książek: „Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji” (OnePress, 2011) oraz „O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik Praktyka” (OnePress, 2014).

Wszystkie kursy trenera Mariusz Kędzierski

Oceny kursu

100 %

13 oceny
13x
0x
0x
0x
0x

Marcelina M.

Świetny kurs wiele się dowiedziałam


Anna Piwarska

Niesamowity! Przede wszystkim praktyka i ciekawe przykłady.
Kurs prowadzony lekko i przyjemnie.
Polecam.


Dagmara Jaworska

Bardzo dobry kurs dla każdego pracownika działu sprzedaży. Przykłady, które pokazują i systematyzują wiedzę na temat technik perswazji pomocnych w procesach sprzedaży👌

Jak przebiega kurs?

To proste: obejrzysz kilka krótkich filmów i pobierzesz ćwiczenia, quizy lub inne materiały do nauki. Filmy możesz obejrzeć, kiedy tylko zechcesz. Wystarczy dostęp do internetu.

Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.
Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.
To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.
Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.
Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od zakupienia kursu.