Jesteśmy nastawieni na komunikację „JA“. „To ja jestem Szefem więc musisz mnie słuchać“, „to ja jestem ekspertem więc musisz mi uwierzyć". Zapominamy, że komunikacja, to nie monolog jednej ze stron. Kurs ten ma na celu zminimalizowania niedomówień i konfliktów oraz realizację celów poprzez dążenie do zrozumienia i efektywnej współpracy na każdym szczeblu kariery zawodowej.
Jeżeli w rozmowach skupisz się na odbiorcy i poznasz jego potrzeby oraz ukryte obiekcje, będziesz wiedział jakich argumentów użyć, aby dojść do porozumienia. Porozumienia, które może skutkować lepszymi relacjami z szefem, zespołem, współpracownikami czy też klientami. Od dawna wiadomo, że dobre relacje to klucz do realizacji celów również osobistych, to motywacja do pracy i osobistego rozwoju. Dobre relacje dadzą Ci awans, podwyżkę i zawodowe spełnienie, a poniedziałki staną się dla Ciebie najlepszym dniem tygodnia 😊
Do kogo skierowny jest kurs?
Tak naprawdę do wszystkich. Kurs może być wykorzystany biznesowo, ale również w kontaktach/rozmowach prywatnych.
- Dla wszystkich, którzy na co dzień komunikują się z innymi
- Dla kadry managerskiej, której zadaniem jest stworzyć ponadprzeciętne zespoły
- Dla każdego kto chce być dobrze zrozumianym
- Dla tych, którzy chcą osiągać porozumienie