Jak mówić, aby inni nas usłyszeli
Przez kurs przeprowadzi Cię Emilia Dubiela
Nie potrafimy słuchać, a co za tym idzie nie potrafimy mówić tak aby inni rozumieli dokładnie to co chcemy im przekazać. W kursie poznasz najskuteczniejsze, ale jednocześnie proste metody na realizację swoich celów zawodowych, ale również poprawę relacji. Pełny opis
Jesteśmy nastawieni na komunikację „JA“. „To ja jestem Szefem więc musisz mnie słuchać“, „to ja jestem ekspertem więc musisz mi uwierzyć". Zapominamy, że komunikacja, to nie monolog jednej ze stron. Kurs ten ma na celu zminimalizowania niedomówień i konfliktów oraz realizację celów poprzez dążenie do zrozumienia i efektywnej współpracy na każdym szczeblu kariery zawodowej.
Jeżeli w rozmowach skupisz się na odbiorcy i poznasz jego potrzeby oraz ukryte obiekcje, będziesz wiedział jakich argumentów użyć, aby dojść do porozumienia. Porozumienia, które może skutkować lepszymi relacjami z szefem, zespołem, współpracownikami czy też klientami. Od dawna wiadomo, że dobre relacje to klucz do realizacji celów również osobistych, to motywacja do pracy i osobistego rozwoju. Dobre relacje dadzą Ci awans, podwyżkę i zawodowe spełnienie, a poniedziałki staną się dla Ciebie najlepszym dniem tygodnia 😊
Do kogo skierowny jest kurs?
Tak naprawdę do wszystkich. Kurs może być wykorzystany biznesowo, ale również w kontaktach/rozmowach prywatnych.
- Dla wszystkich, którzy na co dzień komunikują się z innymi
- Dla kadry managerskiej, której zadaniem jest stworzyć ponadprzeciętne zespoły
- Dla każdego kto chce być dobrze zrozumianym
- Dla tych, którzy chcą osiągać porozumienie

Strateg, trener, mentor
Moją wiedzę i doświadczenie gromadzę od ponad 28 lat.
Pracowałam 22 lata na etacie, przeszłam przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, od kasjera po dyrektora sprzedaży.
Zarządzałam zespołami liczącymi ponad 500 osób oraz formułą B2B – 5 000 mikro firm.
Jestem również doświadczonym przedsiębiorcą.
Obok etatu, stworzyłam 4 własne firmy, od podstaw – każda z innej branży.
Sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zespołem, komunikację, obsługa klienta, budowanie wiarygodnej marki eksperta, to kluczowe tematy moich warsztatów i szkoleń, zawsze prowadzone z nastawieniem na potrzeby uczestników.
Moje biznesowe życie, to nieustanne poszukiwania dla klientów z wielu branż nowych rozwiązań i sposobów na maksymalizację ich dochodów. W tej drodze towarzyszy mi oko analityka, mózg stratega i zawsze wysoko rozwinięta etyka.
88 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
Bardzo użyteczne rady. Pani Emilia bardzo jasno i w przyjemny sposób wyjaśniała poszczególne tematy, tak, że zapadają w pamięć.
“Dziękuję i do zobaczenia! :)“
Kurs prowadzony przez Emilię jest przykładem jak w prosty i zrozumiały sposób można przekazać wartościową wiedzę. Każda z lekcji dotyczy ważnych zagadnień z obszaru komunikacji i porządkuje informacje, które z różnych źródeł trafiły do nas. Jestem pod ogromnym wrażeniem sposobu poukładania przez Emilię wszystkich zagadnień w logiczną całość. Polecam kurs wszystkim osobom, które chcą skutecznie komunikować się ze swoim otoczeniem.
“Ślicznie dziękuję za rekomendację! :)“
Emilia Dubiela opisuje fundamenty i podaje wspierające przykłady komunikacji w biznesie. Bez tego trudno robić kolejne kroki. Wszyscy albo jesteśmy szefami albo pracownikami, mamy klientów lub sami nimi jesteśmy. Uczestnicząc w kursie dowiesz się, co warto robić, aby porozumienie było łatwiejsze. Prowadzenie bardzo przyjazne w odbiorze i pozwalające się skupić na najważniejszych rzeczach.
“Ślicznie dziękuję za wspaniałą rekomendację! :)“