Dla wielu organizacji coaching postrzegany jest jako narzędzie naprawcze wykorzystywane
w chwilach niskiej wydajności, bądź jako jedna z najlepszych metod korygowania błędów.
Nic bardziej mylnego. O ile coaching wyzwala w ludziach potencjał do zmiany, o tyle jego maksymalne efekty są zauważalne w sytuacjach odwrotnych do kryzysowych.
Coaching w ujęciu organizacyjnym jest odbierany jako skuteczna metoda służąca do zwiększenia osobistych umiejętności pracowników, wydobywana talentów, rozwoju zarządzania, przywództwa, kariery, oraz całej organizacji. Jednak w bardzo wielu organizacjach jest on zarezerwowany wyłącznie dla kadry średniego i wyższego szczebla. Korzyści wynikające z jego zastosowania przemawiają jednak za tym, aby dostęp do tej formy rozwoju był możliwy dla każdego członka organizacji, niezależnie od zajmowanego stanowiska.
Aby tak się stało niezbędne jest wykształcenie w osobach, które zarządzają i przewodzą organizacjom umiejętności wdrażania kultury coachingowej. W czasie kursu przyjrzymy się poszczególnym etapom wdrażania coachingu w organizacji oraz zwrócimy uwagę na to czego unikać, by metoda miała sens i docelowo przyniosła wymierne efekty dla firm.
Z tego kursu dowiesz się:
- Jak wdrażać coaching w organizacji.
- Jakie są etapy wdrożenia coachingu w firmie.
- Jakie są cele i założenia coachingu.
- Czym coaching różni się od innych form wsparcia.
- Jakie są korzyści z coachingu.
- Jak etycznie wdrażać programy coachingowe.
Kurs jest skierowany do:
- HR BP,
- osób z działów personalnych,
- team liderów,
- managerów,
- kierowników/ dyrektorów działów,
- osób zarządzających.