Lean w usługach
Przez kurs przeprowadzi Cię Wojciech Kozioł Polski
Czego nauczysz się na kursie
Podczas kursu poznasz Lean jako sposób na prowadzenie biznesu, stały element kultury zarządzania i skuteczną metoda budowania przewagi konkurencyjnej.
Wiedza w zakresie
Lean w dużym uproszczeniu to działania skupiające się na eliminowaniu z procesu zadań niepotrzebnie wydłużających czas jego realizacji. Ich efektem jest proces bardziej przyjazny pracownikom, lepiej realizujący oczekiwania klientów oraz odczuwalnie krótszy w realizacji. Wyzwaniem jest dobranie metody która pozwoli wszystkim pracownikom zaangażować się w poszukiwane szans na doskonalenie procesu a liderom aktywnie materializować te szanse i wdrażać je systematycznie w proces. Lean to tez sposób na prowadzenie biznesu, stały element kultury zarządzania i skuteczna metoda budowania przewagi konkurencyjnej. Systematyczne działania nie tylko powodują że proces jest mniej pracochłonny ale również bardziej zwinny, czyli łatwiej i szybciej można go dopasować do zmieniających się oczekiwań klienta.
W trakcie kursu:
- poznasz skuteczną metodę budowania kultury lean management w zespołach realizujących procesy usługowe
- w przystępny sposób zapoznam Cię z podstawowymi definicjami i proponowanymi narzędziami,
- będziesz mógł wykorzystać przygotowane ułatwiacze aby szybciej zacząć lean w swoim obszarze
Kurs jest skierowany do każdego, kto chce:
- rozpocząć przygodę z lean management
- polepszyć wyniki biznesowe
- zbudować zaangażowanie pracowników w dos konalenie procesu
- zwiększyć satysfakcję pracowników oraz klientów
Konspekt kursu
Lean w usługach

Wojciech Kozioł
Expert Lean Management
Wojciech Kozioł jest praktykiem LEAN MANAGEMENT w obszarze procesów usługowych, konsultant. Realizuje projekty związane z doskonałością operacyjną (OpEx) oraz z optymalizacją … dowiedz się więcejprocesów w obszarze back-office, call center (sprzedaż, obsługa, windykacja), HR, IT servicedesk, zarządzanie reklamacjami. Posiada doświadczenie w pracy z korporacjami i firmami międzynarodowymi, m.in. z sektora zarządzania należnościami, usługami medycznymi, telekomami, kurierskimi, zarządzającymi nieruchomościami. Six Sigma Master Black Belt. Magister zarządzania i marketingu Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie. Expert Lean Management i Six Sigma Master Black Belt.
Jak przebiega kurs?
To proste: obejrzysz kilka krótkich filmów i pobierzesz ćwiczenia, quizy lub inne materiały do nauki. Filmy możesz obejrzeć, kiedy tylko zechcesz. Wystarczy dostęp do internetu.