Skuteczna komunikacja w obsłudze klienta
Przez kurs przeprowadzi Cię Przemysław Kutnyj
Rozmowa z klientem, zbadanie jego potrzeb oraz nawiązanie z nim relacji jest często podstawą udanej współpracy. W tym kursie dowiesz się jak pozyskać zaufanie swoich klientów i sprawić, aby zechcieli współpracować właśnie z Tobą. Pełny opis
Uczestnicy kursu nauczą się, jak ważne w budowie zaufania i wiarygodności jest nawiązanie kontaktu i prowadzenie niezobowiązującej rozmowy, która prowadzi do celu.
Budowa wiarygodności to nie zawsze przekonywanie liczbami czy twardymi danymi. To też umiejętność wzbudzania sympatii w zgodzie ze sobą. Jak to robić oraz co robić i jak pielęgnować już zdobyte zaufanie – o tym mówi ten Kurs.
Dowiesz się na nim, jak prowadzić small talk i jak przejść do big talk. Nauczysz się badać potrzeby, nie tylko merytoryczne, ale i komunikacyjne drugiej strony, co często jest po prostu kluczowe. Poznasz sposoby na radzenie sobie z obiekcjami i będziesz wiedzieć, jak z klasą zadbać o swoje granice.
W trakcie tego kursu:
- poznasz schemat rozmowy
- dowiesz się, jak prowadzić small talk i jak płynnie przechodzić do big talk
- jakie tematy poruszać
- jak badać potrzeby
- jak odnosić się do obiekcji
- z jakimi typami klientów możesz się spotkać
- jak radzić sobie z trudnym klientem
Kurs skierowany jest do
- handlowców i sprzedawców
- specjalistów do spraw obsługi klienta
- menedżerów działów handlowych
- wszystkich, którzy mają klientów i dbają o relacje z nimi
Trener, Coach
Certyfikowany trener biznesu, właściciel firmy szkoleniowej DOBRA MOWA, były konsultant public relations z kilkunastoletnim doświadczeniem, konsultant MaxieDISC, polonista.
Mistrz Polski w Przemówieniach Humorystycznych. Mistrz w Przemowach na poziomie europejskim. Autor książek:
- Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych na żywo i online, wyd. PWN (2020);
- Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu (Helion 2022).
Specjalizuje się w: wystąpieniach publicznych, prezentacjach, treningach medialnych, szkoleniach ze
współpracy w zespole, sprzedaży i obsługi klienta, zarządzania zmianą, zarządzania sobą w czasie, storytellingu, z poprawnej
i klarownej polszczyzny.
98 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
Ciekawe szkolenie, polecam
ok
świetny kurs, szczególnie trafia obrazowanie przykładów