Skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Przez kurs przeprowadzi Cię  Przemysław Kutnyj

Nadaje się do słuchania

Rozmowa z klientem, zbadanie jego potrzeb oraz nawiązanie z nim relacji jest często podstawą udanej współpracy. W tym kursie dowiesz się jak pozyskać zaufanie swoich klientów i sprawić, aby zechcieli współpracować właśnie z Tobą. Pełny opis

Czego nauczysz się na kursie

Uczestnicy kursu nauczą się, jak ważne w budowie zaufania i wiarygodności jest nawiązanie kontaktu i prowadzenie niezobowiązującej rozmowy, która prowadzi do celu. 

Budowa wiarygodności to nie zawsze przekonywanie liczbami czy twardymi danymi. To też umiejętność wzbudzania sympatii w zgodzie ze sobą. Jak to robić oraz co robić i jak pielęgnować już zdobyte zaufanie  – o tym mówi ten Kurs. 

Dowiesz się na nim, jak prowadzić small talk i jak przejść do big talk. Nauczysz się badać potrzeby, nie tylko merytoryczne, ale i komunikacyjne drugiej strony, co często jest po prostu kluczowe. Poznasz sposoby na radzenie sobie z obiekcjami i będziesz wiedzieć, jak z klasą zadbać o swoje granice.

 

W trakcie tego kursu:

  • poznasz schemat rozmowy
  • dowiesz się, jak prowadzić small talk i jak płynnie przechodzić do big talk
  • jakie tematy poruszać
  • jak badać potrzeby
  • jak odnosić się do obiekcji
  • z jakimi typami klientów możesz się spotkać
  • jak radzić sobie z trudnym klientem

 

Kurs skierowany jest do

  • handlowców i sprzedawców 
  • specjalistów do spraw obsługi klienta 
  • menedżerów działów handlowych 
  • wszystkich, którzy mają klientów i dbają o relacje z nimi 

 

Konspekt kursu

Przemysław Kutnyj

Przemysław Kutnyj

Trener, Coach

Certyfikowany trener biznesu, właściciel firmy szkoleniowej DOBRA MOWA, były konsultant public relations z kilkunastoletnim doświadczeniem, konsultant MaxieDISC, polonista. Mistrz Polski w dowiedz się więcejPrzemówieniach Humorystycznych. Mistrz w Przemowach na poziomie europejskim. Autor książek: - Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych na żywo i online, wyd. PWN (2020); - Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu (Helion 2022). Specjalizuje się w: wystąpieniach publicznych, prezentacjach, treningach medialnych, szkoleniach ze współpracy w zespole, sprzedaży i obsługi klienta,  zarządzania zmianą, zarządzania sobą w czasie, storytellingu, z poprawnej i klarownej polszczyzny.

Wszystkie kursy trenera Przemysław Kutnyj

Ocena kursu

100 %

8 oceny
8x
0x
0x
0x
0x

Anna M.

Konkretne podejście do tematu. Wiele wskazówek i przykładów. Usystematyzowanie wiedzy, która jest przydatna nie tylko w pracy w klientami, lecz także w życiu osobistym. Wszystkiego dopełnia piękna i poprawna polszczyzna Prowadzącego, która sprawia, że słuchanie jest przyjemnością. Bardzo polecam.

Odpowiedź trenera:

“Dziękuję pięknie ;-)“


Monika P.

Kurs zawiera konkretną wiedzę bez owijania w bawełnę. Krótko, zwięźle i na temat z propozycją rozwiązań w różnych sytuacjach. Po tym kursie wiem jak ocenić z jakim przypadkiem klienta mam do czynienia, dzięki temu z łatwością odpowiem na ich potrzeby i zbuduję dobrą relację. Uważam, że ten kurs to dobra inwestycja. Dziękuję.


Martyna R.

Kurs dostarcza praktyczną wiedzę niezbędną w relacjach w ludźmi na polu nie tylko biznesowym, ale również prywatnym.

Dzięki kursowi:
- dostrzegłam rolę skutecznej komunikacji w budowaniu relacji i osiąganiu celów;
- poznałam różne typy zachowań;
- otrzymałam praktyczne wskazówki i narzędzia służące wzmocnieniu wzajemnego zrozumienia i ulepszeniu sposobu, w jaki się komunikuję.

Doskonały sposób prowadzenia kursu sprawił, że to był przyjemnie (i efektywnie) spędzony czas.

Odpowiedź trenera:

“Dziękuję pięknie!“

Jak przebiega kurs?

To proste: obejrzysz kilka krótkich filmów i pobierzesz ćwiczenia, quizy lub inne materiały do nauki. Filmy możesz obejrzeć, kiedy tylko zechcesz. Wystarczy dostęp do internetu.

Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.
Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.
To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.
Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.
Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od zakupienia kursu.

Cena: 249,00 zł brutto

Liczba lekcji:
11
Całkowity czas trwania filmów:
1:07 godz.
Zakup kursu
Polski
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp