Trudne rozmowy. Jak rozmawiać z pracownikiem.

Przez kurs przeprowadzi Cię  Anna Sokołowska

Nadaje się do słuchania

Czy wiesz, że jednym z narzędzi skutecznego przywództwa jest umiejętna komunikacja? Ale są takie sytuacje, kiedy rozmowy są trudne, a źle przeprowadzone, mogą mieć negatywne konsekwencje w zespole. W tym kursie dowiesz się jak się do nich przygotować. Pełny opis

249,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

1:16 godz.

Liczba lekcji

11

Oceny
Dodaj do planu
Polski
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Każdy kierownik, lider i HR-owiec,  powinien rozwijać umiejętności dobrej rozmowy, ponieważ dzięki temu może zatrzymać wartościowych pracowników, zwiększać skuteczność biznesową i komfort swojej pracy. Trudne rozmowy są narzędziem skutecznego przywództwa. Dzięki biegłości w komunikacji wzmacniasz relacje w zespole, prowadzisz podwładnych do sukcesu, dbasz o ich rozwój i budujesz swoją pozycję. Pracownicy z dłuższym stażem bardzo cenią atmosferę i stosunki z przełożonym. Ze względu na stosunki z kierownikiem pracownik może chętniej utrzymać się w firmie. Tak, możesz zatrzymać wartościowych pracowników lepiej się komunikując. Jednocześnie im trudniejsze rozmów pracownicze, tym gorszej się do nich nastawiamy i tym mniejszą mamy gotowość do ich podejmowania. Trudny temat może się pojawić każdego dnia. Dlatego w kursie pojawi się kilka kwestii zdarzających się często, a budzących największą niechęć kierowników.  Ten kurs pokaże Ci możliwość lepszego przygotowania do szeregu sytuacji pracowniczych.

Podczas kursu dowiesz się:

  • Jak przygotowywać się do trudnych i wymagających rozmów

  • Jak przezwyciężyć własne trudności

  • Jaką postawę przyjmować wobec pracownika i jak się zachować w najbardziej wymagających sytuacjach

  • Jak rozmawiać z pracownikami o trudnych tematach ubioru, higieny i grzeczności

  • Jak prowadzić rozmowę rozwojową, korygującą, a w końcu dyscyplinującą 

  • Jak zwolnić pracownika z klasą i zgodnie z przepisami

  • Jak rozwijać swoje umiejętności prowadzenia dobrych rozmów

Dla kogo przeznaczony jest kurs:

  • Dla menedżerów, kierowników i liderów

  • Dla pracowników HR i kadr

  • Dla wszystkich, którzy na co dzień prowadzą rozmowy z pracownikami

Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Anna Sokołowska

Psycholog, trener, coach, mentor

Anna Sokołowska jest doradcą strategicznym z 30 letnim doświadczeniem w biznesie, biegłym w operacjonalizacji strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych w obszarze zarządzania pracą. Projektuje i wdraża rozwiązania pozwalające klientom realizować krótko i długofalowe cele biznesowe poprzez usprawnienia lub przekształcenia funkcji kadrowej. Przeprowadza zmiany związane z wynagradzaniem, rozwojem i kompetencjami pracowników oraz z procesami pracy i z promocją zarządzania zintegrowanego.  Uczestniczyła w przekształceniach największych przedsiębiorstw w Polsce i we wdrażaniu na rynku polskim innowacyjnych projektów podnoszących jakość zarządzania. Projektowała modele zarządcze i zarządzała masowym wdrożeniem procesów z użyciem aplikacji. Audytowała małe, średnie i wielkie przedsiębiorstwa pod kątem sprawności zarządzania i przeprowadzała zmiany podnoszące rentowność procesów.

Od 25 lat trener biznesu, tworzyła pierwsze w Polsce programy e-learningowe dla największych odbiorców. Przeszkoliła w trybie stacjonarnym ponad 8.000 osób w Polsce i na świecie, w tym szkoliła międzynarodowych konsultantów z Wielkiej Piątki. Od 15 tu lat – jako coach i mentor kadry kierowniczej skutecznie motywuje klientów do realizacji ambitnych celów biznesowych i osobistych. Dzięki orientacji na rozwój pomaga liderom wejść na najszybszą ścieżkę usprawnień.

Z wykształcenia jest psychologiem ze specjalizacją w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Studiowała na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Ukończyła szereg kursów związanych z biznesowymi funkcjami przedsiębiorstw: finanse, sprzedaż, zarządzanie jakością oraz specjalistycznych w zakresie zarządzania pracą - przywództwo, szkolenia i oceny indywidualne.

Ocena kursu

91 %

75 oceny
51x
19x
2x
2x
1x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Dorota B.

Bardzo ciekawy kurs , polecam.


Beata Ł.

Rzeczowy, praktyczne rozwiązania na konkretnych przykładach


Armand W.

Bardzo dobre szkolenie

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.