Trudne rozmowy. Jak rozmawiać z pracownikiem.

Przez kurs przeprowadzi Cię  Anna Sokołowska

Nadaje się do słuchania

Czy wiesz, że jednym z narzędzi skutecznego przywództwa jest umiejętna komunikacja? Ale są takie sytuacje, kiedy rozmowy są trudne, a źle przeprowadzone, mogą mieć negatywne konsekwencje w zespole. W tym kursie dowiesz się jak się do nich przygotować. Pełny opis

Czego nauczysz się na kursie

Każdy kierownik, lider i HR-owiec,  powinien rozwijać umiejętności dobrej rozmowy, ponieważ dzięki temu może zatrzymać wartościowych pracowników, zwiększać skuteczność biznesową i komfort swojej pracy. Trudne rozmowy są narzędziem skutecznego przywództwa. Dzięki biegłości w komunikacji wzmacniasz relacje w zespole, prowadzisz podwładnych do sukcesu, dbasz o ich rozwój i budujesz swoją pozycję. Pracownicy z dłuższym stażem bardzo cenią atmosferę i stosunki z przełożonym. Ze względu na stosunki z kierownikiem pracownik może chętniej utrzymać się w firmie. Tak, możesz zatrzymać wartościowych pracowników lepiej się komunikując. Jednocześnie im trudniejsze rozmów pracownicze, tym gorszej się do nich nastawiamy i tym mniejszą mamy gotowość do ich podejmowania. Trudny temat może się pojawić każdego dnia. Dlatego w kursie pojawi się kilka kwestii zdarzających się często, a budzących największą niechęć kierowników.  Ten kurs pokaże Ci możliwość lepszego przygotowania do szeregu sytuacji pracowniczych.

Podczas kursu dowiesz się:

  • Jak przygotowywać się do trudnych i wymagających rozmów

  • Jak przezwyciężyć własne trudności

  • Jaką postawę przyjmować wobec pracownika i jak się zachować w najbardziej wymagających sytuacjach

  • Jak rozmawiać z pracownikami o trudnych tematach ubioru, higieny i grzeczności

  • Jak prowadzić rozmowę rozwojową, korygującą, a w końcu dyscyplinującą 

  • Jak zwolnić pracownika z klasą i zgodnie z przepisami

  • Jak rozwijać swoje umiejętności prowadzenia dobrych rozmów

Dla kogo przeznaczony jest kurs:

  • Dla menedżerów, kierowników i liderów

  • Dla pracowników HR i kadr

  • Dla wszystkich, którzy na co dzień prowadzą rozmowy z pracownikami

Konspekt kursu

Anna Sokołowska

Anna Sokołowska

Psycholog, trener, coach, mentor

Anna Sokołowska jest doradcą strategicznym z 30 letnim doświadczeniem w biznesie, biegłym w operacjonalizacji strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych w obszarze zarządzania dowiedz się więcejpracą. Projektuje i wdraża rozwiązania pozwalające klientom realizować krótko i długofalowe cele biznesowe poprzez usprawnienia lub przekształcenia funkcji kadrowej. Przeprowadza zmiany związane z wynagradzaniem, rozwojem i kompetencjami pracowników oraz z procesami pracy i z promocją zarządzania zintegrowanego.  Uczestniczyła w przekształceniach największych przedsiębiorstw w Polsce i we wdrażaniu na rynku polskim innowacyjnych projektów podnoszących jakość zarządzania. Projektowała modele zarządcze i zarządzała masowym wdrożeniem procesów z użyciem aplikacji. Audytowała małe, średnie i wielkie przedsiębiorstwa pod kątem sprawności zarządzania i przeprowadzała zmiany podnoszące rentowność procesów. Od 25 lat trener biznesu, tworzyła pierwsze w Polsce programy e-learningowe dla największych odbiorców. Przeszkoliła w trybie stacjonarnym ponad 8.000 osób w Polsce i na świecie, w tym szkoliła międzynarodowych konsultantów z Wielkiej Piątki. Od 15 tu lat – jako coach i mentor kadry kierowniczej skutecznie motywuje klientów do realizacji ambitnych celów biznesowych i osobistych. Dzięki orientacji na rozwój pomaga liderom wejść na najszybszą ścieżkę usprawnień. Z wykształcenia jest psychologiem ze specjalizacją w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Studiowała na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Ukończyła szereg kursów związanych z biznesowymi funkcjami przedsiębiorstw: finanse, sprzedaż, zarządzanie jakością oraz specjalistycznych w zakresie zarządzania pracą - przywództwo, szkolenia i oceny indywidualne.

Wszystkie kursy trenera Anna Sokołowska

Ocena kursu

80 %

11 oceny
5x
4x
0x
1x
1x

Anna S.

Konkretne wskazówki do sytyacji o różnym poziomie trudności, przydatny kurs.


Jakub K.

Świetny kurs. Dużo przykładów z konkretnymi odpowiedziami.


Marianna P.

bardzo przydatny i świetnie prowadzony

Jak przebiega kurs?

To proste: obejrzysz kilka krótkich filmów i pobierzesz ćwiczenia, quizy lub inne materiały do nauki. Filmy możesz obejrzeć, kiedy tylko zechcesz. Wystarczy dostęp do internetu.

Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.
Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.
To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.
Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.
Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od zakupienia kursu.

Cena: 249,00 zł brutto

Liczba lekcji:
11
Całkowity czas trwania filmów:
1:16 godz.
Zakup kursu
Polski
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp