Trudne rozmowy. Jak rozmawiać z pracownikiem.
Przez kurs przeprowadzi Cię Anna Sokołowska
Czy wiesz, że jednym z narzędzi skutecznego przywództwa jest umiejętna komunikacja? Ale są takie sytuacje, kiedy rozmowy są trudne, a źle przeprowadzone, mogą mieć negatywne konsekwencje w zespole. W tym kursie dowiesz się jak się do nich przygotować. Pełny opis
Każdy kierownik, lider i HR-owiec, powinien rozwijać umiejętności dobrej rozmowy, ponieważ dzięki temu może zatrzymać wartościowych pracowników, zwiększać skuteczność biznesową i komfort swojej pracy. Trudne rozmowy są narzędziem skutecznego przywództwa. Dzięki biegłości w komunikacji wzmacniasz relacje w zespole, prowadzisz podwładnych do sukcesu, dbasz o ich rozwój i budujesz swoją pozycję. Pracownicy z dłuższym stażem bardzo cenią atmosferę i stosunki z przełożonym. Ze względu na stosunki z kierownikiem pracownik może chętniej utrzymać się w firmie. Tak, możesz zatrzymać wartościowych pracowników lepiej się komunikując. Jednocześnie im trudniejsze rozmów pracownicze, tym gorszej się do nich nastawiamy i tym mniejszą mamy gotowość do ich podejmowania. Trudny temat może się pojawić każdego dnia. Dlatego w kursie pojawi się kilka kwestii zdarzających się często, a budzących największą niechęć kierowników. Ten kurs pokaże Ci możliwość lepszego przygotowania do szeregu sytuacji pracowniczych.
Podczas kursu dowiesz się:
-
Jak przygotowywać się do trudnych i wymagających rozmów
-
Jak przezwyciężyć własne trudności
-
Jaką postawę przyjmować wobec pracownika i jak się zachować w najbardziej wymagających sytuacjach
-
Jak rozmawiać z pracownikami o trudnych tematach ubioru, higieny i grzeczności
-
Jak prowadzić rozmowę rozwojową, korygującą, a w końcu dyscyplinującą
-
Jak zwolnić pracownika z klasą i zgodnie z przepisami
-
Jak rozwijać swoje umiejętności prowadzenia dobrych rozmów
Dla kogo przeznaczony jest kurs:
-
Dla menedżerów, kierowników i liderów
-
Dla pracowników HR i kadr
-
Dla wszystkich, którzy na co dzień prowadzą rozmowy z pracownikami

Psycholog, trener, coach, mentor
Anna Sokołowska jest doradcą strategicznym z 30 letnim doświadczeniem w biznesie, biegłym w operacjonalizacji strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych w obszarze zarządzania pracą. Projektuje i wdraża rozwiązania pozwalające klientom realizować krótko i długofalowe cele biznesowe poprzez usprawnienia lub przekształcenia funkcji kadrowej. Przeprowadza zmiany związane z wynagradzaniem, rozwojem i kompetencjami pracowników oraz z procesami pracy i z promocją zarządzania zintegrowanego. Uczestniczyła w przekształceniach największych przedsiębiorstw w Polsce i we wdrażaniu na rynku polskim innowacyjnych projektów podnoszących jakość zarządzania. Projektowała modele zarządcze i zarządzała masowym wdrożeniem procesów z użyciem aplikacji. Audytowała małe, średnie i wielkie przedsiębiorstwa pod kątem sprawności zarządzania i przeprowadzała zmiany podnoszące rentowność procesów.
Od 25 lat trener biznesu, tworzyła pierwsze w Polsce programy e-learningowe dla największych odbiorców. Przeszkoliła w trybie stacjonarnym ponad 8.000 osób w Polsce i na świecie, w tym szkoliła międzynarodowych konsultantów z Wielkiej Piątki. Od 15 tu lat – jako coach i mentor kadry kierowniczej skutecznie motywuje klientów do realizacji ambitnych celów biznesowych i osobistych. Dzięki orientacji na rozwój pomaga liderom wejść na najszybszą ścieżkę usprawnień.
Z wykształcenia jest psychologiem ze specjalizacją w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Studiowała na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Ukończyła szereg kursów związanych z biznesowymi funkcjami przedsiębiorstw: finanse, sprzedaż, zarządzanie jakością oraz specjalistycznych w zakresie zarządzania pracą - przywództwo, szkolenia i oceny indywidualne.
92 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
Bardzo ciekawy kurs , polecam.
Rzeczowy, praktyczne rozwiązania na konkretnych przykładach
Bardzo dobre szkolenie