Otrzymasz dostęp do wersji testowej oraz panelu administratora Seduo – na 21 dni za darmo i bez zobowiązań. Chętnie zaprezentujemy Ci go również osobiście i doradzimy jak maksymalnie wykorzystać Seduo. Możesz do nas napisać lub zadzwonić.
Jak dobrze wspierać w kryzysie
Przez kurs przeprowadzi Cię Małgorzata Wypych
Czy potrafisz dobrze zareagować, kiedy ktoś dzieli się z Tobą trudnymi wiadomościami? Wiesz, co powiedzieć i jak dobrze wspierać, aby nie wypalić się jako osoba pomagająca? W trakcie tego kursu poznasz sposoby i cele dobrego wsparcia. Pełny opis
Większość z nas przynajmniej raz w życiu będzie przechodzić przez jakiś kryzys, przewlekły stres czy będzie się mierzyć z sytuacją straty. Osoba, która jest w kryzysie, zaczyna się izolować od zespołu i znajomych.
W tym kursie opowiem, czym jest kryzys i które nasze zasoby pomagają w jego pokonaniu, na jakie objawy zwrócić uwagę, jak prowadzić wspierającą rozmowę, co możemy zrobić, żeby ktoś odreagował emocjonalnie trudne przeżycia.
To ważne, ponieważ tym, co najbardziej pomaga w kryzysie, jest obecność drugiej osoby, która wie, jak wspierać i jak w kryzysie towarzyszyć. Jeden dobry wspieracz znaczy bardzo wiele.
Czego dowiecie się podczas kursu:
- Jakie zmiany w zachowaniu kolegi, koleżanki w pracy powinny przykuć naszą uwagę, czyli jak rozpoznać, że dzieje się coś złego.
- Jak być dobrym wsparciem dla osób, które przechodzą przez jakiś życiowy czy psychiczny problem.
- Jak zadbać o siebie, o czym pamiętać, żeby nie wypalić się emocjonalnie w roli osoby pomagającej.
- Jak prowadzić wspierającą rozmowę. Co mówić zamiast „weź się w garść”?
Do kogo jest skierowany kurs:
- do liderów, osób zarządzających, które nie do końca wiedzą, jak zareagować na kryzys swojego pracownika,
- dla członków zespołów, aby potrafili wesprzeć siebie nawzajem i rozpoznać, kiedy z kolegą/koleżanką dzieje się coś złego,
- dla każdego, kto nie jest pewny, co powiedzieć i jakich słów użyć, wspierając drugą osobę w ciężkiej chwili.
Psycholog, interwent kryzysowy
Prezeska Mental Health Center, psycholog, specjalista w zakresie interwencji psychologicznej i zarządzania stresem w incydentach o charakterze krytycznym (International Critical Incident Stress Foundation), po licznych szkolenia w terapii poznawczo-behawioralnej, terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Specjalista w zakresie wsparcia psychologicznego w organizacjach, nauczyciel akademicki. Redaktor naukowy dorocznej konferencji „Wsparcie psychologiczne w systemie ratunkowym”, prelegent TEDx, autor kilkunastu publikacji z zakresu psychologii w medycynie ratunkowej.
Posiada 15 lat doświadczenia w nauczaniu akademickim, 9 lat jako specjalista ds. wsparcia psychologicznego w ratownictwie medycznym, przeprowadziła ponad 300 warsztatów z zarządzania kryzysami psychologicznymi dla organizacji oraz przeszkoliła ponad 10 tys. pracowników organizacji podczas szkoleń i wykładów.
98 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
Bardzo dobry kurs z naświetleniem jak powinniśmy się zachować wobec osoby w kryzysie
Kurs- rewelacyjny
ciekawa lekcja