Zarządzanie zmianą: emocje i komunikacja w zmianie
Przez kurs przeprowadzi Cię Justyna Zacharuk i Grupa TROP
Jedyną pewną rzeczą jest zmiana. A umiejętność zarządzania zmianą daje poczucie bezpieczeństwa menedżerom w obliczu bezustannych transformacji i kryzysów. Zmiana to nie tylko racjonalne wdrażanie planu, to umiejętność działania w kontekście emocji. Pełny opis
Kurs to propozycja spojrzenia na proces przechodzenia przez zmianę z dwóch perspektyw. Pierwsza z nich dotyczy lidera - osoby, która w ramach wypełniania roli powinna dysponować określonym zasobem narzędzi i praktycznych kompetencji. Druga perspektywa, dostrzega w liderze osobę, która w procesie wdrażania zmian, przeżywa wiele emocji. Emocji swoich i swoich ludzi. Kurs przedstawi jak to wszystko ze sobą zintegrować - te dwie z pozoru rozłączne perspektywy-profesjonalisty oraz istoty, która przeżywa. Dowiesz się jak rozpoznać i zrozumieć swoje emocje i nawyki. Ta wiedza pomoże ci efektywniej wdrażać proces zmiany. Da ci do ręki konkretne narzędzia. W ramach lekcji poznasz w jaki sposób konstruktywnie pracować nie tylko z twoimi osobistymi przeżyciami, ale także jak oswajać emocje zespołu. A te w procesie wprowadzania zmian, pojawią się na pewno.
Podczas kursu dowiesz się
- Jak systemowo, a nie punktowo rozumieć zmianę.
- Jaką rolę lider pełni w procesie wdrażania zmian.
- Jak emocje ludzi mogą wesprzeć bądź zablokować zmiany w organizacji.
- W jaki sposób pracować z oporem wobec zmian.
- Jak praca na mocnych stronach i zasobach może pomóc zarówno liderowi jak i całemu zespołowi, odnaleźć się z zmianie.
- Jak moderować spotkania zespołu związane z wprowadzaniem „nowego”.
- Jak radzić sobie z kryzysem i konfliktem, który może pojawić się podczas transformacji.
- Jak rozwijać siebie, w roli dojrzałego lidera, który nie tylko wdraża, ale przede wszystkim przewodzi zmianie.
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs:
- Dla menedżerów, kierowników i liderów
- Ambasadorów zmian
- Członków kreatywnych, innowacyjnych zespołów

Trenerka, gallup® certified strengths coach
Justyna jest trenerem i coachem Metody TROP, trenerem drugiego stopnia rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Tworzy i prowadzi projekty zmiany kulturowej i organizacyjnej w firmach. … dowiedz się więcejSzkoli specjalistów i trenerów w organizacjach. Swoją pracę rozumie przede wszystkim jako adekwatne wspieranie ludzi i zespołów w ich rozwoju. Skupia się na sukcesach a nie błędach. Ma przy tym dużo determinacji i konsekwencji. Empatia, którą mocno w sobie pielęgnuje, pomaga jej dbać o relacje. Pracuje wykorzystując proces grupowy i inteligencję zespołu. Od ponad piętnastu lat wspiera biznes przez swoją pracę. Zrealizowała ponad 7500 godzin warsztatów i ponad 400 godzin coachingów. Poza pracą na sali szkoleniowej, Justyna tworzy koncepcje projektów rozwoju kultury organizacyjnej, opracowuje materiały szkoleniowe i e-learningowe. Ma za sobą setki godzin procesów badania potrzeb szkoleniowych oraz ewaluacji. Ciągła chęć uczenia się spowodowała, że jest coachem z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie; trenerem II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego; prowadzi warsztaty oraz treningi interpersonalne; pracuje jako superwizor, czyli wspiera innych trenerów i coachów w rozwoju ich praktyki.

Firma szkoleniowo-doradcza
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą specjalizująca się we wspieraniu ludzi, zespołów i organizacji w procesie zmian i rozwoju. Nasze programy rozwojowe i metody pracy są innowacyjne, … dowiedz się więcejzawsze dostosowane do potrzeb klientów i budujące na mocnych stronach - zarówno na poziomie indywidualnym, jak i kultury organizacji. Dzięki takiemu podejściu udaje nam się wspólnie tworzyć przestrzeń opartą na zaangażowaniu i odpowiedzialności, w której łatwiej jest wprowadzać nowe rozwiązania, wykorzystując jednocześnie cały istniejący potencjał.
Ocena kursu
93 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
Bardzo fajne przykłady z życia wzięte, obrazujące to z czym każdy "lider zmiany" mierzy się w swojej codziennej pracy.
Trafiają się literówki w teście.
Szkolenie jest monotonne.
Dobre wskazówki dotyczące aktywizacji zespołu. Ciekawe z życia wzięte przykłady modelu zachowan pracowników.