Zarządzanie zmianą: emocje i komunikacja w zmianie
Przez kurs przeprowadzi Cię Justyna Zacharuk i Grupa TROP
Jedyną pewną rzeczą jest zmiana. A umiejętność zarządzania zmianą daje poczucie bezpieczeństwa menedżerom w obliczu bezustannych transformacji i kryzysów. Zmiana to nie tylko racjonalne wdrażanie planu, to umiejętność działania w kontekście emocji. Pełny opis
Kurs to propozycja spojrzenia na proces przechodzenia przez zmianę z dwóch perspektyw. Pierwsza z nich dotyczy lidera - osoby, która w ramach wypełniania roli powinna dysponować określonym zasobem narzędzi i praktycznych kompetencji. Druga perspektywa, dostrzega w liderze osobę, która w procesie wdrażania zmian, przeżywa wiele emocji. Emocji swoich i swoich ludzi. Kurs przedstawi jak to wszystko ze sobą zintegrować - te dwie z pozoru rozłączne perspektywy-profesjonalisty oraz istoty, która przeżywa. Dowiesz się jak rozpoznać i zrozumieć swoje emocje i nawyki. Ta wiedza pomoże ci efektywniej wdrażać proces zmiany. Da ci do ręki konkretne narzędzia. W ramach lekcji poznasz w jaki sposób konstruktywnie pracować nie tylko z twoimi osobistymi przeżyciami, ale także jak oswajać emocje zespołu. A te w procesie wprowadzania zmian, pojawią się na pewno.
Podczas kursu dowiesz się
- Jak systemowo, a nie punktowo rozumieć zmianę.
- Jaką rolę lider pełni w procesie wdrażania zmian.
- Jak emocje ludzi mogą wesprzeć bądź zablokować zmiany w organizacji.
- W jaki sposób pracować z oporem wobec zmian.
- Jak praca na mocnych stronach i zasobach może pomóc zarówno liderowi jak i całemu zespołowi, odnaleźć się z zmianie.
- Jak moderować spotkania zespołu związane z wprowadzaniem „nowego”.
- Jak radzić sobie z kryzysem i konfliktem, który może pojawić się podczas transformacji.
- Jak rozwijać siebie, w roli dojrzałego lidera, który nie tylko wdraża, ale przede wszystkim przewodzi zmianie.
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs:
- Dla menedżerów, kierowników i liderów
- Ambasadorów zmian
- Członków kreatywnych, innowacyjnych zespołów
Trenerka, Gallup® Certified Strengths Coach
Justyna jest trenerem i coachem Metody TROP, trenerem drugiego stopnia rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Tworzy i prowadzi projekty zmiany kulturowej i organizacyjnej w firmach. Szkoli specjalistów i trenerów w organizacjach.
Swoją pracę rozumie przede wszystkim jako adekwatne wspieranie ludzi i zespołów w ich rozwoju. Skupia się na sukcesach a nie błędach. Ma przy tym dużo determinacji i konsekwencji. Empatia, którą mocno w sobie pielęgnuje, pomaga jej dbać o relacje.
Pracuje wykorzystując proces grupowy i inteligencję zespołu. Od ponad piętnastu lat wspiera biznes przez swoją pracę. Zrealizowała ponad 7500 godzin warsztatów i ponad 400 godzin coachingów.
Poza pracą na sali szkoleniowej, Justyna tworzy koncepcje projektów rozwoju kultury organizacyjnej, opracowuje materiały szkoleniowe i e-learningowe. Ma za sobą setki godzin procesów badania potrzeb szkoleniowych oraz ewaluacji. Ciągła chęć uczenia się spowodowała, że jest coachem z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie; trenerem II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego; prowadzi warsztaty oraz treningi interpersonalne; pracuje jako superwizor, czyli wspiera innych trenerów i coachów w rozwoju ich praktyki.
Firma szkoleniowo-doradcza
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą specjalizująca się we wspieraniu ludzi, zespołów i organizacji w procesie zmian i rozwoju.
Nasze programy rozwojowe i metody pracy są innowacyjne, zawsze dostosowane do potrzeb klientów i budujące na mocnych stronach - zarówno na poziomie indywidualnym, jak i kultury organizacji.
Dzięki takiemu podejściu udaje nam się wspólnie tworzyć przestrzeń opartą na zaangażowaniu i odpowiedzialności, w której łatwiej jest wprowadzać nowe rozwiązania, wykorzystując jednocześnie cały istniejący potencjał.
94 %
Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem
Świetny kurs ! Powinien być obowiązkowy w każdej organizacji, a każdy lider powinien zapoznać się z nim kilkukrotnie. Wreszcie kurs bez korpojęzyka. Jasny w przekazie i zrozumiały intuicyjnie. Świetny język przekazu i intonacja głosu, słucha się z przyjemnością. Na pewno wrócę do niego raz jeszcze za jakiś czas.
I chyba każda kobieta oglądająca ten występ, zastanawia się jak pani Justyna pielęgnuje swoje włosy.
ok ok ok
Bardzo ciekawie przedstawiony temat emocji towarzyszących zmianie, wyjaśnione powody ich pojawiania się oraz omówione techniki pozwalające właściwie je ukierunkować; a wszystko to poparte jasnymi przykładami.